• MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Här e alla välkomna som plussat och ska ha bebis i December

Hoppas vi kan följas åt i den långa resan som gravida och prata om allt mellan himmel och jord!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 18:41
    BF-lista för December bebisar

www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51802861.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 10:56
    Här kan vi presentera oss lite mer om vi vill
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51935009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-24 19:12
    HÄR KAN VI LÄGGA IN BILDER PÅ VÅRA FINA GRAVIDMAGAR!
    www.familjeliv.se/Forum-2-297/m52702886-3.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-26 22:27
    Gissnings tråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-233/m53225868.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 10:56
    BF-lista
    2/12 Lallan (32år) 3:e och 4:e barnet, Uppsala
    3/12 Jenni78 (32 år) första barnet, Gävle
    5/12 Utomlands (32 âr) första barnet, España (men skâne tös)
    6/12 NhjärtaD (25år) tredjebarnet, Småland
    6/12 linn78 (32år) andra barnet (son-08) Skåne
    7/12 ÄlskarNova (25år) 2barnet (dotter-04), Småland
    7/12 linasmamma (21 år) andra barnet (05) Falun
    9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    9/12 LillSnurr82 (28år) första barnet, Linköping
    12/12 delifi2 (35 år) 5 barnet,Skåne/Trelleborg
    12/12 Willes Mamma 08 (27år) andra barnet son-08, Småland
    14/12 ullabella sekreterare (28 år) första barnet, Skåne
    17/12 Sandragumman (24år) Andra barnet (son-07) Boden
    17/12 Bippa (28år) andra barnet dotter-07) utanför Örebro
    18/12 Saliva123 (31 år) andra barnet (dotter -08) Stockholm
    19/12 Jaya (22 år) första barnet, Blekinge
    20/12 MFJG (25 år) andra barnet (09:a) Malmö
    20/12 malinsmurfan (32år) 3:e barnet (00 och 03), sörmland
    20/12 AnnaCL (27 år) första barnet, Uppsala
    21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08), Danmark Riktiga datumet kommer 30 nov
    23/12 Emelle (30) fjärde barnet (-99, -02, -06) Småland
    24/12 Emynem (24år) Andra barnet (Son-07), Borlänge
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), skåne
    25/12 Haligh (31 år) första barnet, Stockholm
    27/12 Småstadsbönan (25 år) tredje barnet (06, 09), Frillesås
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    28/12 Stefanie (23 år) Första barnet, Stockholm
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland
    5/1 alberta77(33år) fjärde barnet, Borås
  • Svar på tråden December Bebis 2010 :)
  • MalakiW
    Mopplis skrev 2010-05-16 16:30:07 följande:
    Nä nu j-vlar har jag fått blödningar IGEN!!! Va e detta? Ont i magen har jag oxå- inte bebis magen utan ovanför naveln och upp till revbenen.. Får fråga på inskrivningen om 2 veckor vad det är som händer med mitt lilla kön, kanske får räkna med att ha sånna här småblödninagr lite då o då
    Emynem skrev 2010-05-16 17:00:51 följande:
    Jag blöder HELA tiden. Har blödigt säkert 11 gånger sedan jag blev gravid. Är nu i v.8+3 ocg gravid är jag då fortfarande.Dom sa på gyn till mig att "OM du får missfall så kommer du att märka det" för nu är det så pass "stort" att det märks att det kommer ut.Men jag vet, det är inte roligt att undra!
    jopp här är det en som inte blöder men som har brun flytningar.. tröttsamt... Min egna lilla analys är att det bara kommer ngt när jag har rört mig, för på natten får jag aldrig något. På kvinnokliniken sa de också till mig att jag skulle märka om det var MF, fostret borde vara runt 4 cm nu och det skulle märkas om det kom ut.. Men det är som sagt inte roligt att gå runt och tänka på detta..
  • we wish for a baby

Hej Tjejer!
    Jag kliver ur den här tråden, vi var på ultra ljud idag,
    Och vår bebis har slutat växa, jag tror inte de fanns nå hjärt ljud heller :/
    Minns inte exakt vad som sas, men min läkare gav de ingen att klara sig.
    så de jag har & vänta mig nu är missfall alt. utomkvedshavandeskap.
     Men jag önskar er all lycka framöver.
    Jag och min gör ett nytt ivf försök till hösten, men just nu känns livet tungt.
    begraver min mamma på torsdag 50 mil hemifrån så jag hoppas att de kan stanna kvar fram till helgen iallafall....

Kram till er alla
    Jag hoppas att jag snart kommer tillbaka

• 3 barns mamma84
    we wish for a baby skrev 2010-05-17 18:43:53 följande:
    Hej Tjejer!Jag kliver ur den här tråden, vi var på ultra ljud idag,Och vår bebis har slutat växa, jag tror inte de fanns nå hjärt ljud heller :/Minns inte exakt vad som sas, men min läkare gav de ingen att klara sig.så de jag har & vänta mig nu är missfall alt. utomkvedshavandeskap. Men jag önskar er all lycka framöver.Jag och min gör ett nytt ivf försök till hösten, men just nu känns livet tungt.begraver min mamma på torsdag 50 mil hemifrån så jag hoppas att de kan stanna kvar fram till helgen iallafall....Kram till er alla Jag hoppas att jag snart kommer tillbaka

Gumman jag finner inga ord men tårarna från min kind kommer ner det ska du veta{#lang_emotions_cry}
    Tänker på dig så mkt och det du kommer få gå igenom kommer göra att hela du kommer vikas ner av sorg och smärta och din mamma{#lang_emotions_cry}
    Neeeeej detta är bara så fel fel fel gumman fan jag vill ge sig massa kramar och jag tänker på er otroligt mkt detta är fruktansvärd

(Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • MalakiW
    Juvel skrev 2010-05-17 14:14:17 följande:
    Just det, jag gjorde även ett cellprov för det var ändå dags för det (har gått några år sedan sist, fy mig!!!) och då sa barnmorskan att jag hade en vääääldigt gravid livmodertapp, den var jätteblå sa hon. Hi hi, lät så kul att en tapp kan se så gravid ut.
    jag vart också kallad till cellprov men jag blev strängt avrådd av BM.. tänk så olika råd man kan få!
  • MalakiW
    TheUnknown skrev 2010-05-17 16:28:14 följande:
    Sexlusten finns! Här klagar inte heller mannen, han säger snarare "men du har ju urinvägsinfektion ju..." men annars kör vi på som vanligt =)Jag mår bra. För bra. Jag gillar det inte. Jag mår inte illa, jag har lite ont i brösten, idag har jag haft molvärk (kan lika gärna bero på UVI!) men inget mer :( gillar inte!
    jag mår också "för bra" :) inget illamående, möjligtvis ont i brösten fast och andra sidan väääldigt trött..
  • MalakiW
    Hej Tjejer!Jag kliver ur den här tråden, vi var på ultra ljud idag,Och vår bebis har slutat växa, jag tror inte de fanns nå hjärt ljud heller :/Minns inte exakt vad som sas, men min läkare gav de ingen att klara sig.så de jag har & vänta mig nu är missfall alt. utomkvedshavandeskap. Men jag önskar er all lycka framöver.Jag och min gör ett nytt ivf försök till hösten, men just nu känns livet tungt.begraver min mamma på torsdag 50 mil hemifrån så jag hoppas att de kan stanna kvar fram till helgen iallafall....Kram till er alla Jag hoppas att jag snart kommer tillbaka
    men vännen! usch! Vad fruktansvärt! Tårarna rinner och jag tänker på dig! Kramar i miljarder!{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}
  • andypandyy
    Hej Tjejer! Jag kliver ur den här tråden, vi var på ultra ljud idag, Och vår bebis har slutat växa, jag tror inte de fanns nå hjärt ljud heller :/ Minns inte exakt vad som sas, men min läkare gav de ingen att klara sig. så de jag har & vänta mig nu är missfall alt. utomkvedshavandeskap.  Men jag önskar er all lycka framöver. Jag och min gör ett nytt ivf försök till hösten, men just nu känns livet tungt. begraver min mamma på torsdag 50 mil hemifrån så jag hoppas att de kan stanna kvar fram till helgen iallafall.... Kram till er alla Jag hoppas att jag snart kommer tillbaka
    Nej nej nej!!!! Åhhh vad jag tycker synd om er.... Stora kramar
  • Juvel
    MalakiW skrev 2010-05-17 18:56:12 följande:
    jag vart också kallad till cellprov men jag blev strängt avrådd av BM.. tänk så olika råd man kan få!
    Fast var än man läser står det klart och tydligt att fram till vecka 15 är det ingen som helst fara. Så där tror jag nog din BM gjorde fel faktiskt, om du inte har andra skäl förstås...
    MEN NEJ! Vilken mardröm! Lider med er och hoppas för allt i världen att den här tiden går fort så ni kan börja om igen:(
  • MalakiW
    Juvel skrev 2010-05-17 19:34:17 följande:
    Fast var än man läser står det klart och tydligt att fram till vecka 15 är det ingen som helst fara. Så där tror jag nog din BM gjorde fel faktiskt, om du inte har andra skäl förstås... MEN NEJ! Vilken mardröm! Lider med er och hoppas för allt i världen att den här tiden går fort så ni kan börja om igen:(
    nä har inga andra skäl än hennes avrådan... gynläkaren blev också förvånad av att hon så strängt avrått mig... märkligt. Fast å andra sidan verkar min BM inte ha alla hönsen hemma om man säger så...
  • MalakiW
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-17 17:17:13 följande:
    Säger ju det helt jävla sjukt!!Inte fan tar jag med lapptopen och har värkar och sitter inne i ambulansen haha
    Hej, såg i en annan tråd att du och jag har samma förnamn! :D
Svar på tråden December Bebis 2010 :)