• MFJG

December Bebis 2010 :)

Vem födde inatt? ;)

• MFJG
    ÄlskarNova skrev 2010-11-22 07:54:31 följande:
    hihi...låg jag också och tänkte på! Hade lite förhoppningar igår kväll då jag hade förvärkar och bebis höll på som fasen..men icke..

Idag kl.11.30 ska jag till MVC och då SKA jag fått reda på vad bäckenmätningen i onsdags sa för ngt. Ska även få sluta med trombylen idag så jag kan få EDA vid en ev. vaginal förlossning. (Annars ger de inte den om jag fortf. äter de tabletterna) 
    Hoppas att allt går bra idag!

Jag har varit på förlossningen i sömnen haha! ;) Haft molvärk och sammandragningar hela natten också..
    Drömt att bebis ofixerat sig och att tappen var utplånad..Så jag födde nästan barn inatt ;)

• MFJG

Hilfe vilken molvärk som kommit smygandes denna morgon..

• MFJG
    Emelle skrev 2010-11-22 09:33:20 följande:
    Lycka till idag. Glöm inte berätta hur det går nu!
    Vad kommer ni använda för märke på era blöjor??
    Vi har kört på libero till sonen,men nu köpte jag faktiskt pampers till bebis för o testa!
    Jag har alltid varit en "pampers", men nu har jag köpt ett pkt av varje faktiskt...

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --------------------------------------------

Godmorgon.

Jag har sovit lite bättre inatt, så skönt.
    I natt föddes en liten bebis som eg är beräknad en vecka efter vår. Åååå det blir så verkligt att man snart är där själv, samtidigt som det känns långt kvar för en annan som inte har så mycket tecken egentligen på att det snart är i gång.

Vem tror ni blir nästa i tråden att få bebis...
    Jag gissar på...
    MFJG!
    HAHA! Tänk om jag får bebis..så lycklig jag blivit då! =)
  • MFJG
    Emelle skrev 2010-11-22 10:03:12 följande:
    Ja en bebis lär du väl få
    Och kommer den snart så är det baaara för att jag gissar på dig! ;)

Vem tror du?
    Ja jag hoppas det är en bebis ;)

Jag vet inte vem jag tror men jag hoppas MrsHelgesson efter alla hennes turer. Om Jaya´s slempropp har börjat lossna ligger hon ju bra till..Tackar för att du gissar på mig och hoppas lite (MYCKET) att du har rätt..Du får ALL CRED om jag föder härnäst..

Vi är för övrigt libero lovers men kör på pampers i början. 
  • MFJG
    ludicrous skrev 2010-11-22 12:43:11 följande:
    vet preciiis hur det känns!! Ska se om jag kan få er på lite bättre humör genom att delge er om vad som händer för ca en vecka sen när vi skulle ha sex, är ni känsliga får ni väl bläddra förbi ;D

Jag och sambon har sex ganska ofta, om jag förstått det rätt :P
    Vi är öppna mot varandra och jag sa att jag känner mig rätt osexig. Men det tyckte inte han.
    Vi byter lite ställningar och nu kommer det bästa :
    Jag slänger runt mig i sängen och ska upp på alla fyra, sambon rör sig i sängen och jag välter. Ärligt jag verkligen välter. Som en indisk ko! Stod på alla fyra och hamnade som en sprattlande skalbagge på sidan.
    Den första sambon säger är "akta datorn!". Jag skrattade så jag kiknade och sexet blev istället för sexigt och mysigt väldigt roligt. Nu har jag i en vecka fått höra ett antal skämt om att välta ;)
    Tänk er själva synen av en höggravid naken kvinna välta, från alla fyra ner på sidan, fortfarande i samma position med ben och armar.. hahahaha
    HAHA! Det låter som oss här hemma. Jag har också asflabbat några gånger när vi har sex..som jag också inser är väldigt ofta om jag förstått det rätt jag med ;)
  • MFJG

Jag har BM tid varje tisdag..SÅ imorgon klockan 8.30 ska jag dit och ha med mig sonen..

• MFJG

Haft molvärk/mensvärk i korsryggen och över tjejmagen hela dagen idag. Blir tokig om jag ska ha det såhär de sista veckorna..Hur fabian orkar man gå runt med detta? Bebis rör sig som vanligt. Lite lugnare dock. Jag är så trött och skulle nog kunna sova ett helt år.

Det komiska är att jag har INGET som helst minne av hur det känns när förlossningen startar. Kommer inte ihåg känslan haha..Man tycker att det borde ligga färskare i minnet. Jag kommer nog vara lika förnekande som jag var sist. Då tog jag inte ens med mig skötväskan till BB för jag trodde vi skulle bli hemskickade igen haha.. 

• MFJG

Skulle precis skriva att jag knappt har några flytningar alls. LÖGN! Idag har dem kommit haha..Men innan dess klarade jag mig rätt bra. Iaf senaste månaden..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)