December Bebis 2010 :)
kikar in här innan sängen....fick hoppa in & jobba ikväll...gick rätt bra faktiskt, hade inte så tung runda...
Men visst känns det...
idag på morgonen fick jag sd innan jag ens stigit upp
sen när jag gick upp för att kissa var det en slemmig flytning med lite blodstrimmor i....haft trosskydd hela dagen & sett rosa flytningar....haft sd som vanligt men inte som gjort ont...ska man ringa ele avvakta?Åhh nu börjar min panik för att som ska fixas innan bebis...vagn, bil, nya sängkläder, nytt spjälskydd, nytt överdrag till skötbädden, bebishörnan....suck suck....
Denna grav e inte nått underbar som de andra vatt

även om det säkert inte är nån fara och det kan vara så att livmodern trycker på och att en bit av slemproppen kan ju lossna men det bildas ny tills det är dax
Här blir det inget mer sex för min del :(
Har ju sån foglossning så när vi hade haft det så dagen efter kunde jag inte gå :(
Måste ta reda på vilken vecka jag är i har jag kommit på, när man går till bm varje vecka ¨så tänker man inte på det utna man år bara dit får nålar sen går man där ifrån, och under tiden hon sätter nålar så brukar jag fråga saker jag undrar så att jag inte glömmer det tills nästa vanliga besök.
Har redan gått upp 4 kilo, vet att de tint eär mycket men för mig som inte brukar gå upp nåt så är det mycket, vid den här tiden förra året så hade jag bara gått upp 2 kilo och William är född i sept.