December Bebis 2010 :)
Vi har dessutom namnproblem. "Han kommer få heta Ola-Conny" säger min sambo och skrattar. "Som han i Ullared" och fortsätter garva. Jag blir arg och lägger på luren (HEJ hormonmonster! ;) ) Vi kan inte komma överens. Jätte jobbigt. Va så självklart med Wincent. Det va en Wincent i magen. Men jag vet inte varför jag inte kan hitta ett namn till liten Mini. Hur går det för er och namn? Vilka förslag klurar ni på? Min sambo vill Victor, men jag kan inte säga att det är en Victor. Jag vill Antonio eller Valdemar. Men vi kan liksom inte bestämma oss. Kanske får heta Lillebror helt enkelt ;)
Vi köpte vagn häromdagen. En Brio Kombi. Ska bara komma på hur man fäller den ;) Wincent åkte igår och den är mindre än Scootern som han åker i vanligtvis. MEN den kommer vara guld när bebis kommer. Bebis i vagn och Wincent får gå eller stå på ståbräda eller åka bärsele på min rygg. Eller så har jag bebis bärsjal, Wincent i vagn och så har jag med mig så bebis kan ligga i vagnen också.
Har i princip inte mycket kvar att köpa inför bebis ankomst nu. De viktigaste är fixat. Förutom blöjor osv. Kläderna ska tvättas. Sen velar jag fram och tillbaka om vi ska ha ett skötbord på badkaret eller inte. En bärsjal ska jag också ha tag i. Hur går det för er? Shoppar ni mycket?
Kramp i vaderna har jag oxå fått nu :(
Ska jämföra mina grav och vill gärna ha era synpunkter på vad ni tror vad det kan vara osm gömmer sig i magen.
1 grav: Bara halsbränna, mådde toppen för övrigt, kramp i vaderna på nätterna, gick upp ca 8 kilo= Flicka
2 grav: illamående, lite foglossning men väldigt kännbar, kramp i vaderna, viktuppgång ca 6-7 kilo=flicka
3 grav: Mådde superilla, kräkningar, jättetrött, viktuppgång ca 4 kilo, trött hela grav, foglossning som bara den kunde knappt gå till bm sista veckan=pojke
4 grav: Mådde illa som bara den, kräkningar, viktuppgång 3 kilo, foglossning som bara den men inte lika illa som med 3 grav=pojke
5 grav: mådde illa men inga kräkningar, har gått upp ca 7 kilo nu, kramp i vaderna, foglossning men inte lika illa som med sönerna. Trött som bara den vet inte om det kan bero på järnbist. =?????
vad tror ni om ni jämför mina grav?