December Bebis 2010 :)
NhjärtaD skrev 2010-09-14 10:27:25 följande:
´Här får vi inte nått papper på RUL, allt finns i datorn... iaf där jag bor...
hedmanpazio skrev 2010-09-14 10:28:01 följande:
Då är ni säkert också insatta i vad som komma skall fram till födseln vad gällande humör. Kommer sinuskurvorna i "JAG ÄR INTE UPPRÖRD" till "fosterställningi sängen" att avta eller förstärkas de kommande månaderna? Bra att vara beredd. Och hur hanterar era partners detta???Min man kan säga "min lilla tjockis" till mig och jag tycker det är gulligt för att han säger på det sättet att han verkligen menar att det är sött.
Vissa kvinnor tål inte att man kallar dom tjockis utan går i taket.
Han kan oxå säga "du är så fin med din mage, tänk att vi har gjord nåt så underbart som en bebis"
Nu är ju min man oxå helt underbar, jag hra foglossning och kan inte bära nåt eller lyfta så han gör ALLT dvs verkligen ALLT. Tvättar, städar, skurar, dammsuger, tvättar fönster, kör barn till dagis, hämtar på dagis, lagar mat, diskar. Gör saker till mig typ om jag säger att jag är sugen på te när det är kväll så fixar han det utan ett pip utan säger bara "det fixar jag min lilla kanelbulle" eller nåt annat gulligt ord.
Visst kan han bli skittrött på det hela och helst skulle vilja att ungen kom nu så jag kunde funka igen, men han ser det så att det är bara en sån kort del av livet och sen så kmmer vi få en underbar bebis.
Det gäller bara att hålla ut även om det kan vara skitjobbigt för er killar. Men tänk på att ni har skapat ett litet underverk.
MFJG skrev 2010-09-14 10:35:57 följande:
Någon mer med mycket värk över magen och bak i ryggen?

tur för honom att även hans fru fick biljetter och att rummet var ett dubbelrum