NhjärtaD skrev 2010-09-10 21:23:42 följande:
Typ 10 kg mindre än mej
Sambon berättade precis om en tjej han tycker är snygg i en film, kollade upp henne & nu mår man juh ännu sämre...helt fel tajming att säga nått sånt, hon var juh allt jag inte är nu & kanske aldrig kan komma & bli

tittat han efter såna tjejer typ på stan med ele osv tänker man....jätte töntigt & osäkert jag vet, men mår man som jag gör för detta med vikt osv så är allt med utseende rätt känsligt....
usch nu vill jag bara gå & lägga mej...
Min man säger att han ska byta ut mig när han fyller 40 dvs om 5 dar, jag VET att han bara skojar men när man är en enda hormon så kan jag börja gråta ibland och fråga honom om han tänker byta ut mig och då skrattar han bara (snällt) och säger att han aldrig kommer tänka på det ens en gång-
3 barns mamma84 skrev 2010-09-10 19:48:39 följande:
Hihi en ny magbild tagen vecka 26 men lägger in den kanske idag men jag säger till så klart
Sen försökte jag spela in min lilla Elias som sparkar på precis vid revbenen blir så jävla orolig denna graviditet kommer 1-4st revben gå söder tror jag

han sparkar så jävla hårt redan nu
Han känns oxå större
Problev attt bara ta mig upp ur en säng eller sätta mig ner och ta mig upp

herregud !!
Juste jag ringde läkaren idag fick tid till läkarkontroll alltså graviditets kontroll som man har här i danmark skulle ha haft i vecka 25 men här ska man nämligen ringa och jag hade glömt bort så på måndag kl 09.30 har jag tid
Så tänkte sjukskriva mig redan då.
Sen fick ebba 5års kontroll och vaccin och amadeus 2 års kontroll båda två på onsdag 14.30
Finns det någon bra ul-klinik i danmark? vi har funderat på att ta privat ul eftersom när vi gjorde ul så låg den lill* medrumpan neråt och man kunde inte se vad som gömde sig i magen.
Jag kan inte heller resa mig från sängen så bra, har så ont i mina fogar. får väl lida på tisdag och be henne sätta mer nålar både fram och bak :(