December Bebis 2010 :)
Ja, jag blir fortfarande förvånad över hur omogna folk är, vi ska ju föreställa vuxna. Jag går liksom inte runt och startar bråk på facebook eller blockar folk på olika siter bara för att jag är sur. Jag förstår inte riktigt hur folk tänker där? Sånt beteende är väl okej om man är typ 12?
Jag hoppas det! Läste på transportstyrelsens hemsida att väntetiderna för körkortstillstånd är skitlångt så jag är aprädd att jag inte hinner få det innan själva intensivkursen börjar. Men isf får jag lösa det på nåt sätt, om jag så ska köra upp som höggravid! I värsta fall får vi ju göra så att min sambo får ta föräldraledigt rätt tidigt och jag får gå intensivkursen efter bebben är ute men det är inget jag hoppas på direkt haha.
Jag tror alla växer med graviditeten! Händer ju så otroligt mycket och man blir så klok på nåt sätt. Min sambo säger att jag redan är vis som en mamma. Jag är verkligen sjukt smart numera. Inte för att jag var korkad innan men jag har bra lösningar på allting och en bra intuition sådär som mammor har. Kanske får man några extra hjärnceller och börjar tänka som en mamma redan i graviditeten
Tack för dina tips vännen, du är så smart!

håller fortfarnade på med mitt körkort, känner egentligen inte att jag har nåt större behov av det men nu har dottern börjat gå ut mer så det är nog lika bra + att ha 3 små.
Blir så jäkla förbannad ang dottern, hon och flera kompsiar var ute på ett ställe som ligger lite avsides, det var typ avslutnign för att sommarlovet var slut, det öste ner som bara den.
En kompis mamma kommer och hämtar och då säger min dotterns kompis att hon inte fick plats i bilen, stänger dörren och mamman köri väg, hur FAN kan en vuxen människa bara lämna en ensam tjej mitt i ösregnet alldels ensam.
Då skulle hon ta bussen hem och den var överfull så hon fick inte plats, sån tur var så träffade hon på en killkompis som hon kunde sova över hos.
Hade hon på nåt sätt råkat illa ut så skulle den mamman fått veta att hon levde.
Hade jag varit den som skulle hämtat så skulle jag skitit i om det var sju tjejer som skulle få plats, då gör man plats, de får sitta i knät eller nåt sånt och skulle polisen stoppa en så skulle jag förklarad att jag vägrad lämna nån ensam tjej mitt i natten, skit i om jag fått böter faktiskt, går man ut tsm ser man oxå till att alla kommer hem tsm

fick ett par byxor o en tshirt som verkligen e jättemjuka o goa nu när man börjar bli lite tjock;).