December Bebis 2010 :)
, förstår deras sorg och beslut då jag själv en gång har fått göra en abort och än idag har starka känslor till det minnet:(. Skönt att hon har vänner vid sin sida iaf! Det behöver man 
Verkar som om de första bristningarna kom idag 35+1 :).
Eller så har hundens klor gjort märken på magen när han låg i mitt knä förut utan att jag har märkt något.
Det var ingenting på magen i morse när jag duschade men nu helt plötsligt har jag tre ränder på ena sidan o två på andra. Kan det gå så fort?
Återstår väl o se om det är taxens gåva eller huden som inte orkar mera. Mig kvittar det egentligen, har redan så mkt ärr osv på min kropp så några märken till gör ingen större skillnad:). Är väldigt nöjd med mig själv ändå ;P
Grattis! 
Fyller 26 idag. Sista födelsedagen som "omamma" som någon skrev på min facebook igår:). Hihi.
Mamma var inne igår på kaffe o kaka och jag fick en så himla fin present <3.
En kamera! Det har jag önskat mig hett i så många år men aldrig haft råd att köpa själv. Vi köper egentligen inte så där dyra presenter till varann i familjen, om vi ens köper nåt. Så blev rörd, glad och chockad.
Nu kan bebis fotas med annat än mobilkameran när den kikar ut:D:D:D.
Så idag ska jag o taxen ut och fota hela dagen, om han bara vaknar någon gång- slappisen