December Bebis 2010 :)
Nu är jag förresten 40 % in i graviditeten! WOHOOO! Snart halvvägs
Kommer ihåg när jag tyckte det var ballt att jag kommit 15 % osv
Nu är jag förresten 40 % in i graviditeten! WOHOOO! Snart halvvägs
Kommer ihåg när jag tyckte det var ballt att jag kommit 15 % osv
Jag dör. Min käre man är ju brandman och han har jour denna veckan. Halv tre gick det larm men han vaknade inte pga att han sov med musik i öronen. Han fattade dessutom inte att jag var seriös när jag sa att det gick larm. Gosh. Ursäkta att jag är ohövlig och inte svarar nu men är alldeles för trött.
Vattnet byts ju inte ut varje gång bebis kissar eftersom det står på alla sidor/i alla böcker jag har att det inte är någon fara att bebis dricker sitt kiss igen eftersom det är fritt från bakterier.
Välkommen hit iaf!
Blö, jag har haft lite förvärkar idag. Undrar hur riktiga värkar känns.. Detta kändes inget egentigen, mer än lite obehagligt men det var nog för att det blev så hårt. Ja ja, jag vet inte. Helt säker på att det var förvärkar iaf.
Är helt slut efter en dag på stranden nu så ska vila mig lite. Har en förvärk nu igen. Störigt!
ALLTSÅ DET ÄR INTE SANT!
Alldeles nyss gick det larm IGEN. Och den här gången var det brand så det kan ju ta hur jävla länge som helst. Får ju bara vaga beskrivningar på sökaren så allt jag hörde var i princip "brand utomhus" och där det brann då. Blö.
Så, jag är ensam precis när vi skulle ha lite myskväll med alkoholfritt vin och fira hans semester. Tji fick vi.
Men men, nu får vi maaassa pengar som är trevliga, men ändå.
Hoppas dock att det inte är så allvarligt. Tror bara de drog sambons station och de körde ut mot branden utan sirener med bara blåljus och de har ju sirener om det är allvarligt. Så, hoppas på det bästa nu!
Brandmän är sexiga i teorin, det är dock mindre sexigt med jour och när det alltid går larm på den absolut sämsta tidpunkten, typ när man ska äta, ha sex, eller nåt annat.
Min käre man kom hem snabbt, var ett falsklarm. : )
Nu är jag i vecka 17, wiho!
Nu har jag och sambon enats om vad Grodan ska heta, och det blir nog Dylan :)
Tycker ni det låter finnnnt? :)