December Bebis 2010 :)
Idag böjde jag mig ner för att ta upp några skolböcker ur en väska på golvet - och fick ont i ryggen/fogarna! Snacka om att man känner sig klen då..

Sitter och filar på slutklämmen på min hemtenta, som ska in i morgon.. Sitter alltid sista dagen och gör sånt här, haha.. Slarvmaja..
Sitter och funderar och drömmer, om hur bra jag och sambon har det. Igår satt vi och myste i soffan hela eftermiddagen och kvällen och det känns verkligen som att man kommer varandra så mycket närmare hela tiden. Antar att bebisen har en del i det hela, men vi har haft det bra innan också. Dock är det jobbigt ibland eftersom de dagar när jag inte är i skolan så sitter jag bara och väntar på att han ska komma hem, haha! Är så sjukt beroende av honom.. Längtar efter min älskling! 
Ska dom börja fixera sig nu, dom små knattarna? Är i vecka 32 i morgon. (31+0)
Min syster har kommit till avdelningen efter sin gastric by-pass operation, allt har gått bra. Blir inga stora julbord för henne i år.. 
Ska jag äntligen få bli sjuk nu eller?? Har gått och varit så där "på väg att bli förkyld" hur länge som helst och det är sjukt störande. Nu nyser jag och är lite tät, kanske bryter det ut till i morgon, enda dagen i skolan denna vecka ? Haha.. Vore ju klockrent.. Då ska jag släpa mig dit ändå.