December Bebis 2010 :)
Det gick jättebra, allt såg fint ut, ryggrad, njurar osv. Och det känns bra att bli flyttad senare in i december ^^ Då kommer man närmare årsskiftet hihi. Däremot ville ju inte bebis ändra läge så att hon kunde se hjärtat bättre, men vi hoppas att den är mer medgörlig på tisdag. Är det Östra du ska göra UL på också, eller har dom något sådant i Stenungsund eller så?
Jag tror att det blir Östra. Dom lade väl ner kungälvs förlossningsavdelning för en herrans massa år sedan. Annars finns det ju Mölndal också, men antar att man bestämmer det med barnmorskan eller något? Tror dom skickar de flesta "normalfödslar" till Östra i alla fall.
Kul att få se bebis en gång till! Och bra att allt såg bra ut också. Hjärtat kommer vara superfint det med! Hoppas vi slipper bli tillbakaflyttade bara. När hade du BF innan? Nej i stenungsund har dom inget sånt, eller man kanske kan göra UL där men jag gör på NÄL för det blir där jag ska föda. BM frågade på inskrivningen om jag ville föda på Östra eller NÄL och jag valde NÄL. Är nog lika långt till båda egentligen. Över en timme att köra iaf. Blä, kan nog finnas roligare saker att göra när man har värkar
Längtar så tills på måndag när det är vår tur!
Ska ni ta reda på könet privat förresten, eller kör ni på överraskning vid förlossningen istället?