December Bebis 2010 :)
Känns bara så trist när "alla andra" har börjat göra bebisrum i vecka 10 och är färdiga nu liksom. Känns som att vi har allt kvar.
Åh, det var så mysigt förut. Låg i badet och försöööökte verkligen få bebis att sparka och till slut gav jag upp och la mig och slappnade av. Precis när jag var riktigt avslappnad fick jag två riktigt hårda sparkar så jag nästan flög upp ur vattnet. Sen låg jag bara och log och försökte se om jag kunde känna på utsidan, men då slutade h*n lämpligt.
Tyckte det kändes som hela magen rörde sig så trodde det borde kännas på utsidan, men jag vet inte.
Sen kände jag hur h*n la sig och riktigt tryckte ut ryggen mot min mage så jag blev helt hård på magen. Så himla mysigt. <3 Önskar att jag kände oftare som ni andra gör, men jag vet att det kommer. Dock världens underbaraste känsla när det väl kommer.
Börjar sjunka in nu att jag faktiskt ska bli mamma, att vi ska bli föräldrar. Det tog bara halva graviditeten att fatta det
Om åtta minuter är det ett dygn tills vi ska på RUL
så där började det för mig i nån vecka, att man kände nån spark då å då. Helst bara en och sen var det tyst inifrån men nu är det full rörelse så fort ja sätter mig eller lägger mig i princip:).Alltså, jag funderar på om kroppen börjar ställa om sig på att få barn? Jag behöver nämligen väldigt lite sömn nu. Somnar vid två, vaknar vid 7-8 typ. Ibland tidigare och "sent" idag, halv 9.
Vill verkligen på RUL imorgon men mår så dåligt fortfarande, vet inte om jag kommer kunna njuta av det som jag vill. Men å andra sidan kanske jag bara ska få det överstökat? ÅH, jag vill ju kunna njuta fullt ut! :(

Är det någon mer som har typ ett sjukligt sug efter grönsaker och frukt? Vi köpte upp varenda sak på grönsaks- och fruktavdelningen förut känns det som. SÅ GOTT. Förmodligen bebis som säger vad den vill ha skulle jag gissa 
Vi har bestämt att gå på RUL:et imorgon. Om jag inte mår superkasst imorgon då. Vet ju inte hur länge min dövhet sitter i så får väl bara säga till BM att jag är halvdöv och hon får prata högt och sitta på min högra sida haha. Jag har liksom inte sett fram emot imorgon eftersom jag varit så säker på att vi inte skulle gå, och nu kan jag inte få in det i hjärnan haha. Men imorgon 10.30 blir det med största sannolikhet RUL! Hoppas hoppas vi kan fjäska till oss att få veta könet!
Men det är nyttigt!
lider lite av köpdjävulen:).