Momalicious skrev 2010-09-19 18:14:53 följande:
ÅH IMORGON BÖRJAR MIN INTENSIVKURS! Jag vet, jag tjatar men det är såå härligt att det äntligen blir av! Körkort kommer vara världens bästa sak här där vi bor! 
Är nervös som tusan men det är jag alltid haha.
Just nu står det en smarrig janssons frestelse i ugnen här hemma. Varit så sugen på det nu i flera veckor och månader så jag var bara tvungen. Har gjort mitt eget recept och det är inte äckligt vill jag lova! Mmmmmm!
Nu ska jag njuta av min "sista" lediga dag och imorgon börjar allvaret  

Hej Moma...hur gick de å brumma brumbrum? 

Måste bara berätta fortsätningen på historien om den virriga Barnskötaren

Jag har nämligen vart hos BM för koll idag...nämnde att jag fått FEL nr till sjukgymnastiken, villket hon först inte ville kännas vid.....å sedan undrade jag om de inte va dax för ett nytt Urinprov, för å kolla havandeskapsförgiftning.....*suck*  "Jaaa, just ja du hade ju haft det tidigare...-slängde hon ur sig*S*
"Neeee, log jag (sockersött) men iom min ålder (37) och att jag har ny partner som pappa, 
så ökar ju risken för att råka ut för det, eller hur??  
Då SÅG man riktigt hur hon hajja till...å så föreslog hon direkt att jag skulle lämna ett prov som vi kunde kolla där å då*S*
Sedan skicka hon med mig ett rör, så jag kunde lämna ett NÄSTA gång OXÅ*s*
Å sedan ska jag tillbaka om 3 veckor, *S* å inte 4a....för "vi kanske ska ha lite mer koll nudå" som hon sa

När jag  och sambon gick därifrån, så började han garva.....ur HANS perspektiv så hade jag tydligen låtit lite näsvis, å halvtyken, å satt henne PÅ PLATS*flinar*  
Så kontentan av de hela...vi byter inte BM, men hädan efter e de JAG som säger till om villka prover som ska tas, så det blir RÄTT *asg*