Emelle skrev 2010-09-05 15:51:35 följande:
Hej!
Helgen har varit fullbokad och jag har inte haft 5 minuter över till datatid.
MEN 3D-ultraljudet i fredag. GUD det går inte att beskriva med ord. såå fantastiskt!
I över en timma låg jag och fick se på vår underbart söta lilla Agnes!!
Ingen tvekan om könet där alls!
Jag trodde inte jag skulle tycka det var såå häftig även om jag hade höga förväntningar.
Han som gjorde UL tog sig så gott om tid och först låg hon med ansiktet inåt, bakåt så vi fick trycka på magen och jag fick resa mig och gå omkring lite och hon gjorde värsta sur minerna när han tryckte som värst...
Min sambo tyckte "han skulle sluta för hon ser ju ut att bli jätteledsen"

*söt*
Vi fick med massor av bilder och filmer hem.
Hon är helt bedårande och lik sina syskon!!
Efter UL åkte vi och köpte MASSOR av flick kläder, spjälsäng, madrass, skötbord, täcken, kuddar, påslakan...ja you name it!
Vagnen betalar vi på måndag och sen är det bara små saker kvar att inhandla och en bilbarnstol!
Vill ni se henne
Världens finaste lillasyster:
Det är ju så häftigt! Måste säga att jag är lite avundsjuk, jag vet ju ingenting om vår lilla. Eller lille. Alla man träffar gissar på att det är en pojke. Utom sambons farmor.
Det är ju säkert det, sambons släkt domineras av killar och det är ju han som avgör vad det blir. Men jag kan inte låta bli att vara väldigt osäker. I mitt huvud är det en liten tjej som ligger och sparkar mig hårt i magen just nu.
Jag har fortfarande inte handlat någonting kom jag fram till när jag tänkte efter. Men det är nog bra för först igår fick jag ett erbjudandet om att få en spjälsäng med madrass och allt annat som hör till!
Jag har planerat det mesta och vet vad jag ska köpa och i stort sett vart jag ska köpa det någonstans. Men vad kul det ska bli att börja handla nu!