LillSnurr82 skrev 2011-02-14 15:43:08 följande:
Någon som har tips på hur man får tillbaka sexlusten förresten?? Jag tappa den under graviditeten och vi hade typ sex en gång på 9 månader..och jag har fortfarande inte fått tillbaka den. Killen börjar bli frustrerad och jag förstår honom.. VILL gärna ha sex.. Men känns så jävla fel när man har småbarn, men fattar ju att det inte är det, andra har ju sex osv.. Men jag tyckte innan det kändes fel bara hunden var i samma rum.. haha..
Hur faan gör man?? Tips nån snälla.. känns som att jag och killen bara kommer längre o längre ifrån varann och det blir bara svårare och svårare att få till det liksom..
Hörde om det på radion förra veckan tror jag det var, där var det bästa tipset kanske att längta typ. Skicka några sexiga sms under dagen, smeka till på nått känsligt ställe när man möts i dörröppningen osv. "Småkåta" upp varandra helt enkelt. Och kanske ta en kväll när han tar hand om dig och din njutning är prio 1.!
Ja, det är skitjobbigt när emil bara ska vara hos mamma, inte för att jag inte vill ha honom hos mig, utan för att jag mest blir irriterad när det inte går att sambon tar honom. Nu är det mkt för sambon, han har sin första spelning nästa helg så han tränar massor inför den såklart, efter den ska han absolut få ta emil mer och emil ska få sova på pappa mkt!