December Bebis 2010 :)
Jäkla lyxnätter ;) jag vet inte ens hur senaste dygnet varit, allt e lite dimmigt :P men jag vaknade iaf 6 imorse UTVILAD :)
Jäkla lyxnätter ;) jag vet inte ens hur senaste dygnet varit, allt e lite dimmigt :P men jag vaknade iaf 6 imorse UTVILAD :)
Emil kan också vara tjurig när vi ska åka bil, tills vi börjar rulla :)
Nu lligger han i sitt gym o det e inte långt kvar innan han vänder sig rygg-mage :)
Här vråååålsnöar det :(
Emil grymtar i sömnen :P en liten gris har vi allt :)
Tack Delifi :)
LYXnatt här!!
Emil somnade rund 19.30, nästa gång det var matsags var klockan 2.30!! Stoppade in nappen nån gång däremellan.. Glaaaad anna!!
Vi lägger Emil på sidan när han ska sova. Fick höra för ett tag sen att man tydligen inte ska det? Det fick man för 5 år sen när dottern kom :P aja. Nu är det iaf så att han vrider sig så han ligger tvärs över sängen i hamnar då ibland på mage. Helst ligger han på sidan o gosar ner hela ansiktet i kudden. Han lägger sig så hur vi än gör. Men han vänder sig från mage -rygg utan problem o lyfter huvudet helt. Nu vänder han sig även rygg-sida utan problem o snart e han över på mage.. Inte kan det väl vara "fel " om han lägger sig på sida/ mage själv? Vi kan ju inte springa i kolla hela nätterna...
Då åker kudden ;)
BVC sa att de inte ska ligga på mage just för att "luftrummet" blir så litet.. Men ja.. Han lägger sig så själv.. Vi kan ju inte springa en gång i minuten o titta o vända..
Emil kan ha några 56, annars kör vi på 62. Han blir 3 månader i veckan(vart tog tiden vägen?!!)
Delii, gravidförsäkringar e värdelösa! Jag tog en jag med (trygghansas som man betalar). Jag blev sydd i inre blygdläppen under förlossningen o stygnen släppte utan att jag märkte nått så det läkte fel, jag har numera en tvådelad läpp, HETT :P
Får inte ett öre för det eftersom det uppkom efter förlossningen...
Här vaknar vi kl 6. Somnar om halv åtta. Funkar utmärkt på helgerna, men på vardagar kan jag inte lägga mig igen, då ska stora tjejen till dagis ju :) men som tur e somnade jag kl 20 igår.
Det är ju endel som försvunnit i tråden, var e tex Jaya och Mrs Helgeson?
Vem var det som fick jättejättetidigt, typ v 28?
Vi var inne med Emil för några veckor sen för han var förkyld, hostade och hade väldigt ansträngd andning. Han fick inhalera lite och de tog prov för RS som var negativt. Läkaren sa att istort sett alla barn på 2 år har någon gång haft RS. Man märker det bara inte :)