delifi2 skrev 2010-10-19 20:18:28 följande:
vet precis hur det är, har haft sjukt dåligt med pengar så jag har inte kunnat betala avgiften till transportstyrelsen för körkortstillståndet ens, var ju tvungen att förnya det så jag har knappt kört bil på 1 år längtar som bara den nu efter det.
Höll på börja gråta på bussen idag, var ju och handlade och då köpte jag även mumsmums, då tänkte jag var jag skulle lägga det i kylen å då tänkte jag att mannen säkert skulle tappa nåt på dom så att dom gick sönder och bara tanken på att mina mumsmums skulle gå sönder och att mannen hadfe gjord sönder dom höll på få mig att börja storgråta på bussen. Har blivit mer å mer känslig nu tycker jag.
Ska ha möta ang Elliot på torsdag, han har lite talsvårigheter så hna har inte börjat i förskoleklass än så vi ska ha möte om han ska börja gå 1 gång i veckan och sen börja helt på vårterminen, kommer säkert böjra gråta då
Månaden som kommer nu kommer vi ha rätt ont om pengar också, eftersom sambon varit sjuk med två karensdagar.. Så är lite nervös över pengarna till körkortet och hur det ska gå. Vill verkligen inte lägga ner det precis på mållinjen. Hade känts så jäkla ovärt. I så fall hade jag nog testat att köra upp som privatist istället, bara för att.
Och det där med tårarna känner jag igen. Jag började gråta häromdagen för att mannen inte tömt kattlådan som han lovat. Haha! De där hormonerna är ju inte att leka med alltså...!