mamma smurfen skrev 2010-10-17 11:36:45 följande:
Ninnie81:
Lycka till, håller tummarna för att allt går bra
MEGA kram till dig Gumman!!!!Tycker du ska sätta ner foten bara, som du skriver så är de ju ERT barn...
(Vet att de e jobbigt, de e ju ändå ens MAMMA för tusan)
Sedan kan ju hennes "besatthet" bero på att hon är JÄTTE nervös för DIN/ER skull, med den stundande förlossningen, å föräldraskapet, hon ska ju bli MORMOR*ler*
Vill inte DU ha besök på BB så slipper du det, personalen går HET på vad DU som mamma vill, så det behöver du inte vara orolig över =)
Jag vet, men det är så jobbigt för hon fattar inte riktigt bara. Jag sa till henne häromdagen och blev riktigt sur och hon änna viftade bort det. Vet inte hur jag ska få henne att förstå. Men det där med BB, vi ska säga att vi inte vill ha besök, men skulle hon nu mot förmodan (tror verkligen inte det kommer hända) dyka upp ändå så kommer jag säga till personalen att jag inte vill ha besök av någon annan än sambon (om han inte får stanna kvar då).
Emelle skrev 2010-10-17 12:21:00 följande:
Lycka till nu!!
TÄNK, bebisarna börjar komma nu. Åååå det är både läskigt och spänannde!
Ang. Ullared så skulle vi ju åkt i slutet av denna månad, men ajg spyr nästan efter 30 minuter i bil + att jag knappast orkar storhandla mat pga SD och foglossning så vi skiter i det...
Ang. Sexlivet så är det knappaste så att jag har mindre lust, därimot mindre ork + att jag känner mig så fruktansvärt osexig och klumpig så när det bli blir det alltid jättemysigt och bra. Men det är inte alls som innan. Längtar tills vi komemr tillbaka till det som innan var...
__________________________________________________ ________________________________
I natt 05.01 födde min allra bästa vän sin eftrlängtade son

, hon hade BF 21/10 så hon slapp gå över!
Han är sååå söt och jag blir toookig av att vänta på min lilla skrutta. Vi att det ska vara jul nu ju!!
Det är ju inte länge kvar nu. Och tur är det!
Längtar också tills vi kommer tillbaka till det vanliga sexlivet, och jag slipper känna mig stor och tjock och osexig och allt sånt!
Grattis till din kompis! Jag längtar så himla mycket mer sen min kompis fick barn i onsdags. Blev verkligt på ett helt annat sätt då! I natt drömde jag att jag tog körkort och att förlossningen startade på vägen hem från uppkörningen hihi.