Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD skrev 2010-10-17 21:47:38 följande:
    Men hon hade väl redan flyttat? Hon visade juh kort på hur hon hade inrett deras sovrum juh...
    Ja, tror hon flyttade i början av september eller nåt sånt... Hm!

Majorima: Det ser mycket bättre ut idag, även om det är svullet och rött fortfarande. Men igår var det blått/lila runt såret och han skar bort hud osv och nu ser det riktigt fint ut jämfört med hur det har sett ut. Dessutom har det börjat vara vilket känns bra att det faktiskt kommer ut grejer och att det inte stannar kvar därinne. Han vet inte riktigt men vi tror det börjar hjälpa iaf! Får nog ge det ett par dagar till! :)

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Hörni, ni kloka kvinnor? Hur känns förvärkar? Varje kväll och då och då på dagarna känner jag numera en mensvärksliknande smärta över mage och rygg och ett jääääkla tryck nedåt, typ som om jag hade ett bowlingklot som hängde på livmodertappen. Låter ju heldumt men ja... Kan det vara förvärkar? Det kommer liksom i intervaller, precis som värkar gör. Eller vad kan det vara?

• Momalicious
    NhjärtaD skrev 2010-10-17 22:24:56 följande:

låter som förvärkar ja....

linasmama skrev 2010-10-17 22:21:32 följande:
    Hjälp!!! Var och kissade nyss och kom massa blod på pappret. var blod i toaletten också. Har haft mycket förvärkar idag men just nu har jag inte ont och bebis är lika aktiv som vanligt. vad kan det bero på? Blir jätte närvös ju!

ring in, hade jag gjort...

Okej! Känns skönt att få veta vad det är. Har ju misstänkt det men eftersom det kommer så mycket bebisar så blir man ju riktigt nojig haha. :)
    linasmama skrev 2010-10-17 22:21:32 följande:
    Hjälp!!! Var och kissade nyss och kom massa blod på pappret. var blod i toaletten också. Har haft mycket förvärkar idag men just nu har jag inte ont och bebis är lika aktiv som vanligt. vad kan det bero på? Blir jätte närvös ju!
    Oj, vad läskigt! Ring in direkt! Så fort man är så långt gången ska man alltid ringa in så fort det kommer det minsta blod! Kram!

• Momalicious
    NhjärtaD skrev 2010-10-17 22:28:02 följande:
    haha ja allt som händer nu gör en nojjig tycker jag
    Verkligen. Blir ju inte bättre när man inte har gjort det innan heller, för då vet man ju inte vad man har att vänta heller. Flört
  • Momalicious
    linasmama skrev 2010-10-17 22:55:08 följande:
    Jag ringde nyss till förlossningen och fick prata med en super gullig BM. Hon sa att vi skulle avvakta lite, om det blir mer ska vi komma in på en gång.. Skickade ett sms och förvarnade mamma att hon kanske måste vara barnvakt i natt men jag tror och hoppas att det inte blir nåe mer nu! Är sjukt trött och behöver verkligen sova..
    Håller tummarna att det slutar så du får sova och bebisen får stanna kvar ett tag till! :)
    MFJG skrev 2010-10-17 23:14:30 följande:
    Har det kommit fler bebisar??

Igår gifte jag mig! =) 
    GRATTIS!
  • Momalicious
    Jessika82 skrev 2010-10-18 06:27:29 följande:
    hej här händer det inte mycket...... värkarna har avtagit lite.... har dock inte kunnat sova mycket i natt och nu sitter man här och skriver 06.30.... hur ska det här sluta...
    Usch, jobbigt att du inte fått sova! Hoppas det händer nåt snart så du slipper gå runt som en zombie haha.
  • Momalicious

Jag har inte direkt heller fått sova så mycket. Hade skitmycket (riktigt onda) förvärkar fram till småtimmarna när jag däckade. Dock var det dags att gå upp halv sju för vi hade tvätttid klockan 7. Eller vi och vi, jag, eftersom mannen jobbar.

Det är inte kul att ha tvättid den tiden på morgonen när 1. man inte sovit ordentligt. 2 upptäcker att mannen glömt att skriva upp sköljmedel senast han tvättade och det var helt slut 3. det är en spindel med en kropp större än en femkrona i tvättstugan. BLÄ!

Sådär, nu har jag fått gnälla lite. Så skönt så! Nu ska jag äta frukost och vänta på att affären öppnar så jag kan tassa bort och köpa sköljmedel  

• Momalicious

Alltså åååååååh jag blir så sur! Insåg precis att det är alkohol i vanlig "alkoholfri" glögg som man köper i affären. Blossas vanliga lättglögg alltså. Jag ääääälskar glögg, och nu ska jag inte få dricka det innan bebisen kommer! :( Näe vad less jag blir, bara för det får han se till att komma tre veckor för tidigt så jag får dricka glögg på jul!
    Annars köper jag på mig flera flaskor och firar att han är här med

JÄKLA SKIT! 

Svar på tråden December Bebis 2010 :)