Momalicious skrev 2011-01-22 01:13:33 följande:
Orkar typ inte läsa. Verkar som att Elliot fått kolik. Varenda sak jag läser passar verkligen PERFEKT.
usch, känns som en fet käftsmäll verkligen. Hoppas såå att jag har fel och har jag inte det tänker jag boka tid direkt hos en kvinna som botar eller förbättrar kolik rejält med akupunktur på bara 6-7 gånger.
Men allt stämmer verkligen. Tycker så synd om min skrutt (och oss med för den delen).
Vi var iaf på BVC idag. Han är fyra veckor på söndag och han väger nu 4070 gram (3510 vid födseln) är 55,8 cm lång (50 cm vid födseln) och har ett hattmått på 36,7 cm tror jag (35 vid födseln. Kurvan går nästan rakt upp :p
Usch... Stor kram till er, hoppas ni kan hitta något som lindrar. Kom ihåg att ta hand om varandra.

Haligh skrev 2011-01-22 10:23:19 följande:
Min lilla tjej vägde igår 4400 gram 3 veckor gammal, 900 upp sen hon föddes! Det syns

magen ser ut som en tunna verkligen!! Ska börja mjölka ur och spara lite tror jag, har nu hur mkt mjölk som helst, amningen går på några minuter och det rinner åt alla håll

Här är en till vars bebis har en mage som en tunna. Men det är väl från all ersättning vi proppar i honom. Har svårt att få min egen mjölk att räcka till hälften av hans mål.. Hade kanske fått mer om jag kunnat amma, bröstpumpen gör väl bara att det inte sinar..