• Misslampa

Vem är ert drömknull?

Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)

• Svar på tråden Vem är ert drömknull?
  • Rumpetroll

Martin Emtenäs. Och hade gärna varit mitt ute i naturen med honom

Jared Leto :-P

• nomina

JOHNNY DEPP!!!!!!!! som han är i secret window så sjuuukt sexig!!! tror dessutom han e grym i sängen =)

• mamaanan
    James Marsters när han är Spike i "Buffy the vampireslayer" eller Dominic Purcell
    men min sambo går nartuligtvis före i alla lägen =)
  • Lucky Lillstrumpa
    plura skrev 2010-09-10 13:13:42 följande:
    James Dean, en ung Paul Newman, en lika ung Gary Oldman eller kanske han i Prison..nånting han med alla tatueringarna vad han nu heter.
    Sen finns det ju fler i olika serier, men jag vet ju aldrig vad de heter.
    Fast äkta vara är ju alltid bättre än drömmar -så maken då
    Wentworth Miller, heter snyggingen med tatueringarna i Prison Break.
    Skulle nog också kunna tänka mig att hoppa i bingen med honom...

Sen så hade en tur med "Edward Cullen" (ja, jag är en twiligt-nörd Skäms) inte varit helt fel, om det inte vore att riskera livet Flört 
  • alvaereva
    Charlie Hunnam från Sons of Anarchy. -dreeeggel-

Johhny Depp hade inte varit  fel heller men han röker så jävla mycket och det är grymt äckligt.
  • Bedhead
    Lyktan skrev 2010-09-10 15:33:19 följande:
    Innan jag träffade min man så kunde jag lätt ha huggit av mig vänster arm för att få vara naken med Nicolas Cage en natt. Så grymt manlig.. uj uj, mörk röst och stora händer.. mummma
    Jag vill också gärna föda Nicholas barn.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • rosenknopp09

Gerard Butler, Eric Dane,Dylan Walsh,

Svar på tråden Vem är ert drömknull?