• Misslampa

Vem är ert drömknull?

Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)

• Svar på tråden Vem är ert drömknull?
  • Blueblood

Jag ger ett relativt tråkigt svar på den här frågan, men mitt val är prinsessan Madeleine.
    Att hon ser bra ut är absolut inte den enda faktorn som väger in, utan hennes släktträd är desto viktigare.
    Knullar man henne, då knullar man även in sig i historieböckerna.
    Man kan sedan nöjt läsa om de svenska kungafamiljerna med vetskapen om att man knullat en av personerna.
    Mycket tillfredsställande.

• Mamma till V och E

Här är en till som måste svara min make.

Jag suktade efter honom både länge och väl så jag lever mitt livs dröm nu när vi är gifta och har familj. Det bästa av allt är att han levde upp till alla fantasier med råge.

• Azusephre

Gerard Butler ... MUMS!! Får orgasm bara man kollar på en film med honom i huvudrollen

• Noun

Jag vet inte vad han heter, men sångaren i Hammerfall är het!!! Stor, grov, hårig och bestämd. Tungan ute

Hur bestämd han är off stadge vet jag ju inte, så jag antar att jag vill bli påknullad av honom under någon konsert. Flört

• Blueblood
    Noun skrev 2010-09-11 09:18:33 följande:

Jag vet inte vad han heter, men sångaren i Hammerfall är het!!! Stor, grov, hårig och bestämd. Tungan ute

Hur bestämd han är off stadge vet jag ju inte, så jag antar att jag vill bli påknullad av honom under någon konsert. Flört

Joakim Cans. En mycket trevig kille.
  • Xioa
    Emmy L skrev 2010-09-10 12:12:25 följande:
    Hur är man anonym? Lol.
    Lol :)
  • Noun
    Blueblood skrev 2010-09-11 09:20:25 följande:
    Joakim Cans. En mycket trevig kille.
    Tack! Då ska jag surfa in på eniro...
  • Eriko3

Mitt drömknull är min fru, hon är bara bäst i sängen.

Svar på tråden Vem är ert drömknull?