• Misslampa

Vem är ert drömknull?

Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)

• Svar på tråden Vem är ert drömknull?
  • Lavish
    alvaereva skrev 2010-09-10 17:50:16 följande:
    Charlie Hunnam från Sons of Anarchy. -dreeeggel-
    Hade kunnat tänka mig att sära på benen för honom ja.
  • Anonym
    Taurus skrev 2010-09-10 14:13:27 följande:
    Ian Somerhalder.
    weblogs.wpix.com/entertainment/gossipguy/ian-...
    ÅH en tjej till som vet vem denna goding är! Han är sååå fin!!! Har aldrig glömt honom sen Young Americans gick på tv för en herrans massa år sen Skrattande

Så ja för mig är det lätt Ian Somerhalder, och Ryan Reynolds han är bra fin han med!

Sen har jag en otroligt fin killkompis som hade varit helmysig att rumla runt med, men det skulle nog inte min sambo gå med på Tungan ute
  • Anonym

Jacob Lovén, sångaren i Plan Three. Tackarrrrr

• Anonym

En man i min stad... sååå het, så sexig, sååå jävla... MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM..... blir bara kåt av att tänka på han.. Flört

• Anonym (mikebiblansambon)

Michael C. Hall
    http://www.imdb.com/name/nm0355910/
    Eller möjligen den där bibliotekarien som jämt glor på mig och berättar för folk att han har sett mig på diverse ställen, är övertygad om att han vill knulla mig också. Dock vill jag bara ha ett ONS!
    Men nu blir det inget als i och med att jag är sambo och monogam och min kille är förresten också ett av mina drömknull (har alltid varit...). 

• busjamten

Sanna Kallur. Hon är så het tycker jag. Älskar vältränade kroppar

Svar på tråden Vem är ert drömknull?