• Misslampa

Vem är ert drömknull?

Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)

• Svar på tråden Vem är ert drömknull?
  • Kia82

Jag måste väl vara lite tråkig då och säga att min make är mitt livs bästa så jag har ingen annan i åtanke. Han ger mig allt jag vill ha och mer därtill.

• Kia82

Jag måste väl vara lite tråkig då och säga att min make är mitt livs bästa så jag har ingen annan i åtanke. Han ger mig allt jag vill ha och mer därtill.

• glitterkornet
    Kia82 skrev 2010-09-10 23:12:37 följande:
    Inte alls tråkig. Väldigt fint =)
  • plast killen

2 tvilling tjejer skulle vara ultimat!

• alvaereva
    Lavish skrev 2010-09-10 18:59:58 följande:
    Hade kunnat tänka mig att sära på benen för honom ja.
    Rumpetroll skrev 2010-09-10 21:27:39 följande:
    Wow vad snygg!
    Ja han är typ allt man inte vill ha i verkligheten. Kriminell och alldeles för.. Oengagerad i flickvänner och familj.
    Men vad gör det om man bara ska ligga lite?Drömmer
  • Anonym

Säger bara Jessica Andersson tänk bara den munnen runt min aaaaaaaaa.

• Anonym (chefen)

Min chef skulle jag lätt kunna ha sex med och fantiserar om det rätt ofta, spelar ingen roll att jag är gift, att han är gift med 2 barn.

Någon annan som jag skulle kunna tänka mig är Matthew Gray Gubler (Dr Reid i Criminal Minds)

• Blueblood
    Anonym skrev 2010-09-10 21:13:34 följande:

En man i min stad... sååå het, så sexig, sååå jävla... MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM..... blir bara kåt av att tänka på han.. Flört

Jag eller?
Svar på tråden Vem är ert drömknull?