rontgensyrran skrev 2010-06-24 10:06:28 följande:
Även jag skulle gjort cellprov nu när jag var gravid. Men jag ville inte då jag vet att jag har fått lite blodblandade flytningar av det tidigare. och vill inte skapa mer ångest hos mig än nödvändigt genom att noja upp sig. Så det får fint vänta tills efter förlossningen.
Skönt att de kunde ta bort polypen och att det var anledningen till att du blödde. Och att du sen fick VUL så härligt!
På söndag har jag tänkt att bege mig till Ikea och handla en spjälsäng, jag vet att det är tidigt men de kommer rea sängarna där så då gäller det att passa på. Så det är ett tips, speciellt till dig Lallan som kommer att behöva två sängar ;P
Tror de kommer att kosta 300: - eller nåt. Kommer att komma upp på deras hemsida under dagen om jag har förstått det rätt vilka artiklar de ska rea :)
Imorgon är jag 12 fullgågna veckor och risken för missfall sägs minska drastiskt! Tänk att veckorna ändå har gått så fort trots den enorma oro man har kännt, det börjar äntligen sjunka in att vi ska ha en bebis i januari och är inte lika oroligt för KUB längre utan mer sugen på att se den lilla smurfen igen :)
Kramar
Tack för tipset, det ska kollas in! Till dom andra två använde vi aldrig spjälsäng men med två samtidigt kan det nog vara en mycket bra idé.
Jag går in i v 15 i morgon, helt otroligt :-O