Plus igen efter mf/ma
Käkar också albyl minor. Progesteron visste jag inte att man kunde ta på eget bevåg.
Käkar också albyl minor. Progesteron visste jag inte att man kunde ta på eget bevåg.
Har tagit 1/4, ska läsa på lite om krämen.
Påslakan är lätt att sy, mei tai iom man vill ha något att bära i, byxor är rätt lätt att sy också eller en liten mössa.
I många sybloggar finns det beskrivningar av hur man ritar egna mönster på olika saker.
Känner igen det där med att kämpa i sig maten och inte vara det minsta sugen. Fick förresten vända efter knappt 100m i morse på väg till förskoaln för att jag höll på att spy. Hann precis in till badrummet innan jag spydde rejält. När jag kom ut i bilen igen säger äldste sonen "men mamma det är ju bra för nu vet vi ju att bebsien mår bra"
Han är så söt och önskar sig verkligen ett litet syskon, den andre sonen vidhåller bestämmt att han hellre vill ha en hund
Har inte blivit erbjuden något vul men däremot så rekomenderade en kurator att jag skulle få vul vid en ny graviditet så det sa jag när jag ringde och då var det inga problem. Blev dessutom felbehandlad sist (fick cytotec och bekräftata mf men det visade sig vara fel och fostret klarade sig då i alla fall)så när jag ringde och var orolig förra veckan fick jag direkt en tid redan dagen efter.