-
Härligt! Misstänker ni att det är tvillingar?Cat79 skrev 2010-05-09 21:20:26 följande:Lallan: Om ca 2 veckor får jag reda på om vi väntar en eller två :) Jag ser det som dubbel lycka om det skulle vara tvillingar - min sambo är tvilling och har trivts med det. -
Jag mår illa och har gjort det ett tag. Juice funkar jättebra att få i sig för att få upp blodsockret så att man kan äta lite mer sedan.
-
Då är vi på samma dagPyret12 skrev 2010-05-10 19:07:59 följande:Hej!! Här är en till som är gravid efter två missfall! Är nu i v 7 + 2, tiden går så långsamt....ska på vul på tisdag för att se att allt är som det ska!!!Längtar efter att se den lilla!
-
Ja enligt vul var jag det, enligt mna egna beräkningar den 23:e men troligtvis lär det bli tidigare än så om allt nu går bra!Pyret12 skrev 2010-05-10 19:17:02 följande:Roligt har du också beräknad förlossning på julafton?? -
Evsi: Beklagar missfallet!
Jag har mått riktigt bra både igår och idag tyvärr så mår mitt psyke bättre av att jag mår riktigt illla. Börjar genast fundera om något hänt men visst hulkade lite i morse så helt bra är jag ju ändå inte. Vill ju så gärna att båda ska stanna kvar och med mf i bagaget så analyserar man gärna det allra minsta. -
Börjar bli orolig för att allt inte är som det ska längre. Har mått alldeles för bra den här veckan tycker jag. Är ju fortfarande bara i v 8 (7+6) och eftersom att dom är två där inne så borde illamåendet hålla i sig längre än normalt. Fram till helgen så mådde jag så dåligt som jag aldrig tidigare mått som gravid och var superdupertrött men inte nu.
-
Har en tid den 24:e men det känns så långt bort. Tycker inte att jag känner livmodern lika mycket längre heller. Kan ju vara så att den ena inte längre lever men att den andra finns kvar. Hoppas i alla fall men det är inge kul när man börjar fundera i dom här banorna. Tre mf ska ju vara ovanligt men det är ju tyvärr inte omöjligt.rontgensyrran skrev 2010-05-13 12:32:18 följande:Tror du inte bara illmåendet kommer och går lite grann? När skulle du på nästa koll?Hur är det med de andra symtomen?? Också försvunna???Håller tummarna för all är bra med dina små *kram* -
Jag har fått en tid för vul i morgon så då får jag se. Har i princip gett upp hoppet nu men skönt att få veta säkert i morgon så man slipper denna ovisshet.
-
Ingen blev mer förvånad än mig när det visade sig att båda två mår bra där inne
Så nu kan jag andas ut till jag börjar nojja igen. Är i alla fall välkommen så fort det är något och det kändes skönt! Tack för alla hållna tummar. -
v9 så några veckor har jag kvar att nojjaDaniela01 skrev 2010-05-15 14:32:31 följande:Grattis Iallan!! Gud va kul med två :) Vilken vecka är du i?