Dag och natt skrev 2010-08-24 15:54:40 följande:
Sofy: Men vilken okompetent läkare! Förstår att du blir arg! Om hon inte vet hur testerna brukar se ut borde hon inte säga något alls från början utan förklara för dig att hon vill rådgöra med någon bm eftersom hon själv inte har någon direkt kunskap om själva testerna. Det skulle ha besparat dig en massa oro. Och att hon inte kan säga något om blödningen beror säkert på att hon faktiskt inte vet men istället kan hon ju förklara att blödningar förekommer trots att allt är normalt med bebben osv just för att du ska bli lugnare. Men gjorde hon nån undersökning då? Var det vul du skulle göra idag eller är det nån annan dag?
Sugarrush: Åh vad härligt med ett skönt bad! Jag stod och tittade på gravidtidningar igår men hittade bara två och den ena hade jag redan så jag köpte en Amelia och en Sköna hem istället.
Längtan: Ja men gud var roligt att du också är därifrån! Jag är född -80, när är du född?

Jag vet i stort sett bara vilka mina klasskamrater var från 1-4 så några andra, yngre eller äldre än mig, vet jag knappt något om. Men jag har många syskon som är äldre än mig som också gick alla klasser där och en del av dem känner jag till. Utan att säga mitt namn publikt så här så bodde vi i ett stort vitt hus på vänster sida direkt efter bruket (dvs längst ned, mot Herräng).

då är du 7 år äldre än mig vilket jag kan förstå om du inte känner igen mig :)
jag tror jag vet vilket hus du menar :) men dock vet jag inte riktigt vilka som bodde där..
Men du är jämngammal med min storasyster :)