Plus igen efter mf/ma
Jag har slitit som ett djur för att bli klar med min tenta som ska vara inlämnad innan klockan 08 i morgon bitti, jag har suttit och skrivit alla 5 sidorna och jag är KLAR....men kan jag lämna in den? NEJ
Såhär har min dag sett ut idag:
-inser att bläcket till min skrivare är slut
-vi kör till högskolan så jag kan skriva ut där...men jag har inget utskriftskonto och expeditionen är stängd
-kör till bibioteket
-dem tar inte kort utan bara kontant, så vi måste hitta bankomat
-hittar bankomat och tillbaks till bibioteket
-köper utskriftskort och letar dator
-hittar efter halva bibioteket en dator -måste ha lånekort (vilket jag inte har)
-hittar en annan dator som funkar utan lånekort
-BIBIOTEKETS DATORER STÖDJER INTE MINA DOKUMENT...dem är i works så kan inte skriva ut det ändå
-ringer våra grannar...ingen har skrivare
hemma igen har jag omformaterat dokumenten till .doc och mailat in det till urkund (där dem kollar så man inte fuskar) och så tänkte jag att jag mailar dem till min lärare så kanske kanske kanske det går bra med det tills jag kan få in papperskopian till på onsdag....får ett automatiskt svarsmail att läraren har semester till och med den 16/8 så då kommer det gå genom receptionen och reglerna är att tentor som inte kommer in innom tidsramen skall skickas tillbaka underkända
wuaaaaaahhhhhhh känner jag bara
Allt slit och så blir det såhär....jävla skit också hur har det gått för dig nu?