Odetta skrev 2010-08-08 19:05:07 följande:
Jag förstår det gumman...och det är ju inte så konstigt! Vi härinne går ju i tusen bitar när vi får minsta lilla konstiga på pappret, vi vet ju allt för väl att ett plus inte är en garanterad bebis.
Men vet du, du får fokusera på att det faktiskt såg jätte bra ut idag! Och ni ska dit på onsdag med och det kommer se jätte bra ut då med, vi måste tro på det helt enkelt. Att tro annat blir man bara knäpp av...believe me, I know.
Så njut av kunskapen att allt såg bra ut idag, idag mår den bra och då ska mamma också må bra! Se till att vila lite extra också för även om det kanske inte spelar någon medicinsk roll om man vilar mycket, så KÄNNS det bra att göra det i alla fall.
STORA kramar vännen!!!! Det kommer gå bra ska du se! *kramkramkram*
min första tanke imorse var. - PANIK MISSFALL!!!!
min andra tanke var - Det kanske är från vul...
sen pratade jag med läkaren som inte ville styrka att det kunde vara från vuet i fredags.. men jag spädde ju på att jag hade blödit inatt (vilket jag INTE har) bara de där gulbruna flytningar imorse.
Så på ett sätt hoppas jag att det bara är från vulet och inget annat.
Men om bara hjärtat kan börja slå så känner man sig så mycket lúgnare.. nu finns ju bara en hinnesäck, en gulesäck och troligen ett litet embryo som är pytte...
Jo jag tar fragmin sprutor... då nojar man sig över dom också - tänk om jag tar de på fel sätt eller att jag mister för mycket när jag tar bort luften som är i dom...
Tack igen för att du finns, du hjälper en mycket..
nu ska jag och sambon hämta dottern hos farmor, sen ska jag ligga i soffan hela kvällen...