• KMW

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer! Hoppas ni har haft en bra helg. Jag har precis kommit hem efter en eftermiddag på spa med tjejerna. Fantastiskt!
    Imorgon har vi tid för KUB-UL 11.00. Håll tummarna!
    Jag är egentligen inte så nervös för själva KUB-resultatet utan mer för om det ens fortfarande finns nåt levande därinne. Har ingen bra känsla alls...

• KMW

Tack för tumhållningar. Nu är det dags strax. Tror jag skulle kunna svimma eller kräkas när som helst...

Lycka till Lisa. Det ser säkert jättefint ut!

• KMW

Helt sjukt! Det har gått bra. Det trodde jag ALDRIG! Var så övertygad om att den var död.
    Perfekt storlek, 67 mm, 156 bpm och två armar och två ben. 13+0 enligt dem och bf 10 dec.
    1:10890 för DS och 1:128522 och 1:302547 på dom andra två.
    Är så sjukt lättad och totalt utmattad. Skulle behöva sova ett dygn känns det som...

• KMW

Lycka till Odd! Ja, Angelsound kan vara fantastiskt, eller en mardröm. För mig har det tyvärr varit det senare av dom två alternativen den här gången. Har beslutat att jag inte ska använda det igen på ett par veckor. Nu VET jag ju att liten mår bra därinne och behöver inte nojja på ett tag...

• KMW

Jag har RUL 23 juli tror jag.

Jag går in i v 15 imorgon. Tiden går faktiskt snabbare än jag förväntat mig och det är SÅ skönt. Har senaste dagarna känt ett litet fladder därinne vid ett par tillfällen. Är det ens möjligt såhär tidigt eller inbillar jag mig bara? Vet att jag kände såhär i v 16-17 förra gången...

• KMW

Förstår det. Det skrivna ordet är ju alltid klurigt då det inte går att läsa av röstläge eller minspel...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma