• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    Happiness skrev 2011-01-02 19:45:44 följande:

Tycker J-Lo har sån snygg rumpa. Gillar verkligen utåtstående rumpor. Men jag får vara glad för min platta breda. Haha . Sån rumpa har du 2barnsmamma.

Sonen har ju en sån riktig jeans-hockey rumpa. Men inte har han ärvt den av modern sin

Ta till baks detta jag ska nog visa min rumpa hmm hahaha men då kommer du att dreggla över den
    Ja du har säkert en rumpa som min mamma har mohahahaha
    puss hjärtat gråt inte hihihihihi
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • kajsalisa

Några bebbar som poppat över natten? Caaaat, var är du??

• färnik

Happi: såg du mitt senaste inlägg i sf-frågan eller försvann det bland alla snygga brudar här i tråden!?

• Odetta

Goddagens kära medsystrar

Var till BM idag och dagens siffror är:

v35 (v34+5)
    vikt: 94 kilo
    sf: 36cm
    bt: 130/80
    hb: 113
    glukos: 5.5

bebisen ruckbar och hjärtat 145

BM kollade även tappen för jag har haft lite sd och så...tappen är ca 3cm, mjuuuuuk och öppen för fingret. Hon sa att jag kommer svara finfint på igångsättningen sedan, så det känns bra

sedan det där med hb:t.....altså, jag har aldrig i mitt liv haft så lågt! Så jag ska boka en telefontid med läkaren på specMVC för nu kanske jag kan sluta med Trombylen i tid i alla fall. Skulle vara skänt för jag tycker det är lite läskigt med den ökade blödningsrisken vid en förlossning (och jag vet ju att jag är väldigt lättblödande just nu) -

Hur har ni andra det? Visst var det någon som skulle på rul idag eller minns jag fel?

*kram*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • färnik

Åh, snart blir det beis för dig Odd! Var det 28 januari det var igångsättning, eller minns jag fel? Längtar tills det ska bli min egen tur, väntan är jobbig as hell.

I natt har jag inte sovit någonting alls, känner mig helt jäkla groggy. Det är oron och ryggsmärtan som håller mig vaken, jag bara ligger där i mörkret och ser framför mig allt hemskt som kan hända vår bebis... Obestämd

• Odetta
    färnik skrev 2011-01-03 12:21:59 följande:
    Åh, snart blir det beis för dig Odd! Var det 28 januari det var igångsättning, eller minns jag fel? Längtar tills det ska bli min egen tur, väntan är jobbig as hell.

I natt har jag inte sovit någonting alls, känner mig helt jäkla groggy. Det är oron och ryggsmärtan som håller mig vaken, jag bara ligger där i mörkret och ser framför mig allt hemskt som kan hända vår bebis... Obestämd
    Japp, den 28/1 blir det förhoppningsvis bebis. Bara 25 långa dagar kvar

Vet du vännen, att ligga vaken och grubbla hjälper inte. Det gör bara att du blir tröttare och när man är trött så känns allt i kroppen 3 ggr så mycket och då oroar man sig bara mer. Det kommer att gå bra med er lilla busbebis, så är det bara!

*bamsekram*
  • färnik

Jag vet ju det, men lyckas inte skärpa mig. Mina tankar och känslor lever sitt eget liv för tillfället, oron blir bara värre för var dag. Känner mig halvt hysterisk och vet knappt vart jag ska ta vägen liksom...

• Happiness
    färnik skrev 2011-01-03 12:09:14 följande:
    Happi: såg du mitt senaste inlägg i sf-frågan eller försvann det bland alla snygga brudar här i tråden!?
    Haha ja det blev en massa modell-snack..här. Ska läsa igenom ditt inlägg igen. Svarar snarast.
     har precis pratat med BM på telefon och en ny tid på fredag. Alltid skönt att få träffa henne och prata av sig i dessa oros tider
  • Odetta
    färnik skrev 2011-01-03 12:33:08 följande:
    Jag vet ju det, men lyckas inte skärpa mig. Mina tankar och känslor lever sitt eget liv för tillfället, oron blir bara värre för var dag. Känner mig halvt hysterisk och vet knappt vart jag ska ta vägen liksom...
    *kramar om* Jag känner igen den känslan, vet att den är jobbigt. Men vila lite och ät något, det brukar faktiskt hjälpa att kunna börja tänka lite logiskt igen i det ologiska kaoset som oron skapar. Och en logisk tanke föder oftast en till.

*mer kramar*
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma