• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Happiness

Tycker J-Lo har sån snygg rumpa. Gillar verkligen utåtstående rumpor. Men jag får vara glad för min platta breda. Haha . Sån rumpa har du 2barnsmamma.

Sonen har ju en sån riktig jeans-hockey rumpa. Men inte har han ärvt den av modern sin

• needtobreathe
    Happiness skrev 2011-01-02 19:36:22 följande:
    Jaaaa Sofy nu är det så att alla inte har en fotomodells kropp à la Claudia Shiffer eller hon vad heter hon nu igen....jo Heidi Klum som var på Victoria Secret podiet 6 v efter förlossning och med 5 barn i bagaget (4 kanske ).

Vissa kvinnor här på jorden har begåvats med mindre attraktiva kroppar.....Hahahaha! Skämt åsido jag är bara avundsjuk på din vackra kropp...och det värsta är att du är gravid också. Haha!!!
    Hahaha nej, de har inte jag heller! Låååångt ifrån! Tungan ute Önskar dock jag hade det! Du ska få se hur jag såg ut innan och nu så kan du jämföra! Fotomodell hahahaha i wish!

Vi alla är SUPERFINA som vi är! Vilken kroppsbyggnad vi än har, former eller inte, normalviktig eller inte! Sådeså! ;)
  • Happiness
    Happiness skrev 2011-01-02 19:45:44 följande:

Tycker J-Lo har sån snygg rumpa. Gillar verkligen utåtstående rumpor. Men jag får vara glad för min platta breda. Haha . Sån rumpa har du 2barnsmamma.

Sonen har ju en sån riktig jeans-hockey rumpa. Men inte har han ärvt den av modern sin

Men gud jag skriver som en kratta. HAha! Syftningsfel hit och dit...2barnsmamma du har INTE en platt rumpa. Haha! Du har en hockey/J-Lo stjärt...
  • Mabaja
    Happiness skrev 2011-01-02 18:40:07 följande:
    Mabaja: Just det jag glömde ju dig...alltså de som kan föda när som helst igen utan problem. Du är också med i skaran.."äh det där kändes ju knappt". Orättvist är vad det är. Haha!
    haha precis! Sa ju till min man redan samma dag att det här ska vi göra igen! Fick ju lite smått panik vid öppen 8-10 cm för visste inte hur jag skulle stå/sitta/ligga osv.. men så kom lustgasen och sen var det piece of cake igen! haha.
    Prinsessa 101010, mabaja.blogspot.com
  • Happiness
    needtobreathe skrev 2011-01-02 19:49:36 följande:
    Hahaha nej, de har inte jag heller! Låååångt ifrån! Tungan ute Önskar dock jag hade det! Du ska få se hur jag såg ut innan och nu så kan du jämföra! Fotomodell hahahaha i wish!

Vi alla är SUPERFINA som vi är! Vilken kroppsbyggnad vi än har, former eller inte, normalviktig eller inte! Sådeså! ;)
    mmmmmmmm yea right.....Haha!
  • needtobreathe

Okej Happi, tyvärr dom enda bilderna jag hade här på datan nu, men dom får duga.

Så du kan slänga dina fotomodell och "jag-är-avis-på-dig" snack nånannanstans Solig

• needtobreathe
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 19:37:21 följande:
    HÅLLER MED
    Haha va håller du med Happi om?
  • Jania
    needtobreathe skrev 2011-01-02 19:49:36 följande:

Hahhaa  Tack  Men helt uppriktigt; jag ser ut mer eller mindre som en formlösklump just nu
    Men tack för uppmuntran *puss på dig*  känns nog bättre när jag ser gravid ut "på riktigt".
    Är det äntligen ett frö på groning?
  • needtobreathe
    Jania skrev 2011-01-02 19:59:14 följande:
    Hahhaa  Tack  Men helt uppriktigt; jag ser ut mer eller mindre som en formlösklump just nu
    Men tack för uppmuntran *puss på dig*  känns nog bättre när jag ser gravid ut "på riktigt".
    Hahaha men vad elaka ni är mot er själva! "I storleken babian/flodhäst.." NEJDU, alla har vi olika kroppsformer men ingen är mindre fin för det! Solig
  • Jania
    needtobreathe skrev 2011-01-02 19:57:08 följande:
    Okej Happi, tyvärr dom enda bilderna jag hade här på datan nu, men dom får duga.

Så du kan slänga dina fotomodell och "jag-är-avis-på-dig" snack nånannanstans Solig
    Elleeer huuuuur....inte alls fotomodellig.... Tungan ute
    Är det äntligen ett frö på groning?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma