• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    Jania skrev 2011-01-02 19:59:14 följande:
    Hahhaa  Tack  Men helt uppriktigt; jag ser ut mer eller mindre som en formlösklump just nu
    Men tack för uppmuntran *puss på dig*  känns nog bättre när jag ser gravid ut "på riktigt".
    testa tunikor. jag är lite av samma kaliber, formlös klump...
    Prinsessa 101010, mabaja.blogspot.com
  • PåvägMotSyskon

du ser väl jävligt najs ut tjejen Slänger in en bild eller 2 på mig innan graviditeterna.. nu skulle man ju inte våga :S

åh herrejösses va stor bilden blev :S

NU ska ja ta en smink bild som ja tycker e rätt fin dock,kul o bli stylad

nu skaj a sluta bild spamma hahha

♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥ BFövertid♥♥
  • needtobreathe
    Jania skrev 2011-01-02 20:03:58 följande:
    Elleeer huuuuur....inte alls fotomodellig.... Tungan ute
    Haha nej! Helt normalviktig, är 166 KORT och väger 65 kg på dom där bilderna! De är då ingen "fotomodell-kropp" enligt mig ;) Breda höfter, smalare ben, stora tuttar.. skulle aldrig få jobb som modell, dom skulle skratta i evigheter hahaha!
  • Jania

Visst är vi säkert fina allihopa som vi är. Men nog sjutton trivdes jag bättre i min "gamla" kropp. Får börja träna på allvar tror jag när mig skrutt (förhoppningsvis) kommit.
    Får nog börja slipa på ett träningsprogram redan nu Tungan ute

Men som sagt, den "riktiga" gravidmagen är nog lättare att förlika sig med

Är det äntligen ett frö på groning?
  • Happiness

öööööhhhhh jaha nu tror jag löken blommar, den ena fotomodellen i tråden efter den andra. " Inget konstigt med det...vi ser helt normala ut"....mmmmmmm....Inget konstigt alls....nänä..Haha!

• PåvägMotSyskon
    needtobreathe skrev 2011-01-02 20:06:26 följande:
    Haha nej! Helt normalviktig, är 166 KORT och väger 65 kg på dom där bilderna! De är då ingen "fotomodell-kropp" enligt mig ;) Breda höfter, smalare ben, stora tuttar.. skulle aldrig få jobb som modell, dom skulle skratta i evigheter hahaha!
    Även om du inte är lång för high fashion då man ska va superlång, så va bilderna riktigt fina och inte alla har dem kroppsfigurerna.. eller ska jag säga ämnesomsättning som gör att man håller sig "smal"

så jag räcker upp handen för dina bilder Tyst
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥ BFövertid♥♥
  • needtobreathe
    PåvägMotSyskon skrev 2011-01-02 20:08:42 följande:
    Även om du inte är lång för high fashion då man ska va superlång, så va bilderna riktigt fina och inte alla har dem kroppsfigurerna.. eller ska jag säga ämnesomsättning som gör att man håller sig "smal"

så jag räcker upp handen för dina bilder Tyst
    Nä precis, då ska man väl va 173 typ, och de är jag icke ;) Sen har jag "för mycket" muskler trorjag, alltså.. för "kraftig" fast jag inte e stor.. hm svårt o förklara! Men efter skidåkningen, benen, magen, ryggen.. ingen "nätt modellkropp" liksom ;) Så, nä! Nu får ni ge er haha!

Dina bilder va skitfina däremot, o du e ju längre också! ;)
  • Jania
    Happiness skrev 2011-01-02 20:08:41 följande:
    öööööhhhhh jaha nu tror jag löken blommar, den ena fotomodellen i tråden efter den andra. " Inget konstigt med det...vi ser helt normala ut"....mmmmmmm....Inget konstigt alls....nänä..Haha!
    Exakt
    Är det äntligen ett frö på groning?
  • needtobreathe
    Hahahahahaha! PVMS är ju mer fotomodell isåfall hurru duuu ;)

Och jag säger fortfarande.. alla är vi lika fina!
  • färnik
    Nä precis, ni ser ut som fotomodeller bägge två, sofy och påvägmotsyskon! Gisses! och vilken... ska jag säga... lyx, att ha så stora bröst och ändå vara så smala!

En annan känner sig ganska blekfet och okvinnlig, med ett BMI i överkant av normalskalan, och en A-kupa på det liksom! Oskyldig
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma