• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • mallanis
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-01-10 16:22:45 följande:
    Två rätt är ändå bra med tanke på bilderna! Måste varit kul att gå och handla idag iaf!!

Gallerian inne i stan har väl öppet? Tänkte på mallanis som kanske inte heller hittar så bra varken söderort eller västerort? Enda galleriannsöderort jag känner till är skärholmen... Finns det fler förslag så fram med dom! Kanske något fik med plats för lilla Wilda oxå?
    hahha ja det stämmer utmärkt ;) norrlänningen får ta med sig gps´n men den är inställd på bilvägar så det kanske blir tokigt det också! ;) hmm visar sig att vi inte ska vara på söder som vi brukar..... ska kolla vart vi ska hålla till denna gång =/  vet mer i morgon!
    Tredje gången gillt!?
  • Mabaja

tänkte att kista är lätt att ta sig till :) tar man blå linjen stannar den i gallerian och de har en stooor food court. men gallerian inne i stan blir nog bra. fast då blir det tåget in! :)

Prinsessa 101010, mabaja.blogspot.com
  • Smålands jänta i storstaden

Kista skulle funka då ju! Kanske blir att man passar på att kolla lite på bebissaker oxå då! Har de nåhon bra barnbutik där? Någon som inte bara har kläder tänker jag då.

• Mabaja
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-01-10 17:12:22 följande:
    Kista skulle funka då ju! Kanske blir att man passar på att kolla lite på bebissaker oxå då! Har de nåhon bra barnbutik där? Någon som inte bara har kläder tänker jag då.
    kika in här:
    http://www.kistagalleria.se/butiker/
  • Smålands jänta i storstaden

Happi: vad jag har hört så får de med grav. diabetes inte gå över tiden. Det betyder ju ofta att bebisen inte blir så stor. Även fler TUL brukar man väl oxå göra? Även om du nu har grav. diabetes behöver det ju inte betyda att sofia blir så stor. De kommer hålla koll på dig, det är jag säker på!

KRAM!

• 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2011-01-10 15:34:11 följande:
    min man kom med dagens inköpslista idag... jag höll på att dö av skratt: måste visa er!

kan ju säga att jag inte riktigt lyckades lista ut vad han ville ha förutom sista bilden. :)s
    SEX GRAVIDRÖV och AMMA  hahahaha kanske han vill ''göra'' bebis
    ja GRAVIDRÖV hmm ja det sa sambon alltid till mig hahaha
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mabaja
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-10 17:23:57 följande:
    SEX GRAVIDRÖV och AMMA  hahahaha kanske han vill ''göra'' bebis
    ja GRAVIDRÖV hmm ja det sa sambon alltid till mig hahaha
    haha, innan han berättade vad han gav till mig frågade jag om första bilden föreställde ett vul! :)
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-01-10 15:34:11 följande:
    min man kom med dagens inköpslista idag... jag höll på att dö av skratt: måste visa er!

kan ju säga att jag inte riktigt lyckades lista ut vad han ville ha förutom sista bilden. :)
    Hahhaah jag visade din inköpslista för min sambo och det märks att vi befinner oss på andra änden av skalan än vad du och din sambo gör för hans gissning på första bilden var glidmedel (!?) å sen gissade han igen på musfälla (!??!?!) fan vad vi skrattade här!!!

Kram!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma