• Odetta

Plus igen efter mf/ma

kajsalisa skrev 2011-04-09 21:29:23 följande:
    Ska bli så sjukt spännande Odd. Vilket privilegium att få sin förslossning proffsfilmad och redigerad...
    Ja....och jag tycker det är SÅ synd att slutresultatet av alla timmar bara är en knapp halvtimme...skulle jag få bestämma skulle jag vilja ha ALLT vårat material...aaaaaalla timmar!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Kan visa 3 bilder av moment som INTE kommer finnas med i programmet på måndag

Både andra och tredje bilden hade jag värkar på....

• Odetta
    kajsalisa skrev 2011-04-09 21:41:51 följande:
    Tror du inte att du skulle kunna få råmaterialet av TV4 om du kontaktar dom Odd?
    Har funderat på det...kanske ska maila dem. Det skadar ju inte att fråga
  • Odetta
    MCT79 skrev 2011-04-09 21:59:06 följande:
    Odd, du är så himla fin! Söt! Om det inte vore så att Sugar har tingat mig i nästa liv så......   ;)  (se granntråden. ;)
    Haha...attans också!

Men då vill jag också tinga någon....mh.....svårt det där, ni är alla så himla goa! Jag håller med mimmi80....KOLLEKTIV!!!

*kramisar*
  • Odetta
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-10 09:04:09 följande:
    Odd:Du är bara så jävla vacker !!!!!
    Ser fan inte ut att du har ont alls så är så jävla GRYMHjärtaHjärtaHjärta
    Vad söt du är Tack

*paxar 2barnsmamma för hon är så rar*
  • Odetta
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-10 10:34:51 följande:
    Temp på 70,0 morgon ..
    Igår på dagen var en 36,9
    2barnmamma is hooooot
  • Odetta
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-10 10:52:36 följande:
    Här sitter jag med min gurka å osthyvel i högsta hugg. i think my cravings are kicking in! :P
    HAHAHAHA!!!! grattis
  • Odetta
    färnik skrev 2011-04-10 11:33:13 följande:
    Åh vilka fina bilder 2 barns mamma84 och PåVägMotSyskon! Hjärta

Jag vill också! Tänk att ikväll har dett gått en månad sedan den här bilden togs! (får inte bilduppladdningen att fungera idag så jag länkar...)
    proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_37/32230000-...

Odd säger som alla andra, du är så jäkla snygg! Det var min fösta tanke när jag såg dig på trailern inför morgondagens program... Ska bli så roligt att se din förlossning, men jag kommer nog inte kunna se det på den sändningstiden, utn kikar på 4play i efterhand!

mimmi80 smickrande, men det är ju inte MIG du vill åt ser jag, utan bara mina materiella tillgångar ju! hm... OskyldigSkrattande
    Fina ni! Ja...tänk vad tiden går fort

Och tack tack

*kram*
  • Odetta
    needtobreathe skrev 2011-04-10 11:50:38 följande:
    Färnevik;

Var du helt omogen när du blev igångsatt? Bakåtriktad tapp, eller medial? Framåt? Hård, mjuk? Öppen ngt?

Och Odd.. samma fråga till dig! ;)
    Jag var öppen 1½cm men inte så jätte mogen. Mjuk var tappen, men lång, hög och bakåtriktad...tror jag.

Det kommer att gå jätte bra för dig att bli igångsatt. Vet du hur dem ska göra?

För mig tog dem hål på hinnorna denna gången...förra gången fick jag ett piller upp där, men det hjälpte föga så det struntade vi i. sedan när kroppen inte kom igång ordentligt trots vattenavgång så fick jag värkstimulerande dropp...det funkar finfint!
  • Odetta
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-10 11:51:48 följande:

vi ska ha min morfar å bonusmormor på fika i eftermiddag så maken springer runt som en galning å städar.  även om vi städa i förrgår!

morfar ska operara bort en cancer cysta på lungan imorgon så vi e alla lite nervösa över de. Menar lungOP e ju inget å leka med:(

Dem är så himla duktiga innom sjukvården så det kommer säkert gå bra, men ska hålla tummarna ändå *kram*
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma