• Odetta

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-04-12 09:58:42 följande:
    För en timme sen skrev Sofy att hon var hög som ett hus på lustgas och att hon nu skiter i oss till ungen är ute! ;)
    *skrattar*

tack för uppdateringarna vännen!

kramkram
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-12 10:31:04 följande:
    Igår väl började lilla jag att må illa för första gången *suck* och i morse ..
    Men ta ett test kvinna! Om inte för att du vill veta så för att JAG är nyfiken

*bamsekram*
  • Odetta

Kram sötfilur

Ja, jag tycker nog att det är lite glest mellan besöken om du var där i slutet på mars senast...nu i slutet ska man ju gå varannan vecka minst. Men bra att du ska till sjukhuset på torsdag, då blir du ju kollad.

*kram*

• Odetta
    färnik skrev 2011-04-12 12:16:28 följande:
    Jag har förståtrt att Odds förlossning på tv igår var fantastisk, inte bara här på forumet utan även från folk i bekantskapskretsen som såg det! Längtar efter att få se det, hoppas jag får tid senare idag!
    jag är rätt stolt, det är jag *säger hon lite malligt och sträcker på sig*
  • Odetta
    kalmar brud skrev 2011-04-12 16:56:17 följande:
    Odd: Du såg ju inte ens påverkad ut igår på tv... Hjälper ryggbedövning så bra?? Glad
    haha...altså, den hjälper bra, men i slutet var effekten nästan borta för hon ville inte fylla på den mer åt mig
  • Odetta
    needtobreathe skrev 2011-04-12 17:18:49 följande:
    Kl 15.26 kom älskade busungen till världen! 16 min me krystvärkar så de gick me en jäkla fart! Tens + lustgas va de enda jag hade som smärtlindring, legat me värkar i 16 timmar men de har gått bra! Uppdaterar lite mer senare! Men sprack nästan ingenting, va något stygn bara, o dom sa att ja hade en jävla kraft när ja krystade, dom va imponerade.. känns bra!! :D Han e så fin.. sitter hos pappa Charlie nuu :)
    Åh grattis grattis GRATTIS kära sofy och charlie!!!! Vilka underbara dunderbara nyheter!!!!! Massor med kramar vännen!!!!!!!!!!!!!!

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN DEVIN!!!
  • Odetta

Åh sofy...vilken underbar liten filur!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS och tusen tack för bilderna!!! Han är ljuvlig!!!!!

• Odetta

Jag vill också gissa på LittleJunia

Jag säger söndagsbarn (altså den 17/4) och jag säger 4380 gram och 52 lång. Vet vi vad det blir? Jag gissar POJKE

*kramisar*

• Odetta

Little Junia:

Ojojojojoj....vilken kvinna du är!!!! GRATTIS till tösen och vilken entre hon gjorde! WOW! Jag är impad och sitter här med gåshud!

*bamsekramisar*

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma