• Odetta

Plus igen efter mf/ma

Grattis Mabaja!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Håller med safiree om att oron aldrig går över, den ändrar lite karaktär men försvinner inte.

Sugar, jag förstår din oro och delar dina tankar! Innan V föddes var jag livrädd att han skulle dö innan vi skulle hinna få träffa honom och när han kom blev jag rädd för psd istället. Nu är V 6 månader gammal och jag är lika rädd än (men å andra sidan har vår V varit väldigt sjuk och faktiskt slutat andas vid flera tillfällen så det är inte så konstigt).

Jag tror att det viktigaste man ska tänka på är att det är ok att vara orolig så länge man ändå tillåter sig att älska också! Jag hade svårt att tillåta mig det tills jag kom fram till att skulle det värsta hända så skulle det jag skulle ångra mest vara att jag i så fall inte njöt medan jag kunde. så när oron tar över, tänk på att inte låta den hindra dig från att njuta och älska!

Det är helt normalt att oroa sig vännen och dem flesta barn mår bra och klarar sig fint i livet

• Odetta

Nikki: man måste inte ha 3 bekräftade mf, det räcker att du säger att du haft det. Beklagar fö massor *kraaam*

• Odetta

Mct: gumman! Det är klart du har ont, du har två små gryn som växer och som gör plats, din stackars livmoder är inte van. Du ska se att allt ser bra ut på tisdag *kramar om*

• Odetta

GRATTIS PLUTTEN!!!!!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Mct: det var inte meningen att krossa dig så mycket...inte vara less! jag hade nöjt mig med att bara vinna lite *kram på dig vännen*

• Odetta

Lycka till idag kjaam! Det kommer att gå bra, lita på dig själv!

Kramisar från en som är superavis (att föda barn är ju så grymt häftigt)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma