Plus igen efter mf/ma
Jag köpte typ 25 å använde 3 innan mitt plus!
*kram*
KRAM till telge!
avsnitt 5 menar jag. men jag säger till när jag vet ![]()
tjejer....vad tror ni om det här?
För 4 dagar sedan tog jag en billig sticka (hittade en i skåpet) som det blev en antydan till supersvag skugga på
för 3 dagar sedan köpte jag därför cb och tog det ena: suuuupersvag skugga, men nått fanns där
för 2 dagar sedan tog jag det andra cb: samma som första
igår köpte jag ett cb till: samma som dem 2 första men kanske lite svagare dock
jag mår överlag lite skummt i kroppen. trött som en gnu förra veckan och från (sorry för detaljer) att ha varit typ snustorr i underlivet fick jag samma dag som första cb en massa flytningar. molvärk har jag med som kommer och går.
Vad sjutton är det frågan om? Testen beter sig likadant som vid de tidiga mf förra året så nu misstänker jag att jag fått ännu ett sådant
Skulle ifs inte förvåna mig för vi är läskigt fertila men våra graviditeter stannar ju inte om jag inte medicineras.
Vi får se...det är inte sluttestat ännu men jag tycker inte att det ser lovande ut. och ja, jag sa lovande....har hunnit vänja mig vid tanken senaste dagarna och faktiskt börjat hoppas på plus. knäpp man är va? Tror inte att mannen min får knyta sig nu för dessa dagar hittils har fått mig att inse att jag nog inte känner att jag är riktigt klar med barnaskapandet ännu....
Bara för att jag vet att jag inte är den endna som gillar att analysera tester
första bilden tog jag innan kontrollstrecket hade hunnit komma fram och andra bilden är tagen när 10 minuter hade gått. Ser ni att det finns nått? Visst är det patetiskt svagt? ![]()

haha...och nu är mina CB slut så nu blir det inga fler sånna att jämföra med. *väntar otåligt på posten* ![]()