• Odetta

Plus igen efter mf/ma

Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 10:54:45 följande:
    Odd jag har typ 20 tester jag med bara säg till om du vill ha! Haha

Jag köpte typ 25 å använde 3 innan mitt plus!
    Haha....gulle dig med! Jag säger till i så fall, nu verkar det ju komma några test

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    PåvägMotSyskon skrev 2011-03-22 20:36:24 följande:
    odd - när kommer du va me, man sitter ju bänkad varje måndag juh =))

OJ, kör ni oskyddat ändå fast ni inte ska ha nån mer bebis troligen? nyfiken =)

Här vet man ju inte vad man ska ha för skydd.. o amningen har ju funkat me de andra 2 som skydd.. men, självklart ingen garanti, men men.

Åh va man längtar efter o va gravid igen, de e ju så otroligt häftigt.. men nej, ja ska snoza på min bebis som ligger brevid mig nu o sprattlar o prata me mig =)
    Jag fick ett mail idag om att dem nu börjar klippa vårt material...så det lutar åt avsnitt 6, alltså om 2 veckor  
  • Odetta

avsnitt 5 menar jag. men jag säger till när jag vet

• Odetta

tjejer....vad tror ni om det här?

För 4 dagar sedan tog jag en billig sticka (hittade en i skåpet) som det blev en antydan till supersvag skugga på

för 3 dagar sedan köpte jag därför cb och tog det ena: suuuupersvag skugga, men nått fanns där

för 2 dagar sedan tog jag det andra cb: samma som första

igår köpte jag ett cb till: samma som dem 2 första men kanske lite svagare dock

jag mår överlag lite skummt i kroppen. trött som en gnu förra veckan och från (sorry för detaljer) att ha varit typ snustorr i underlivet fick jag samma dag som första cb en massa flytningar. molvärk har jag med som kommer och går.

Vad sjutton är det frågan om? Testen beter sig likadant som vid de tidiga mf förra året så nu misstänker jag att jag fått ännu ett sådant  Skulle ifs inte förvåna mig för vi är läskigt fertila men våra graviditeter stannar ju inte om jag inte medicineras.

Vi får se...det är inte sluttestat ännu men jag tycker inte att det ser lovande ut. och ja, jag sa lovande....har hunnit vänja mig vid tanken senaste dagarna och faktiskt börjat hoppas på plus. knäpp man är va? Tror inte att mannen min får knyta sig nu för dessa dagar hittils har fått mig att inse att jag nog inte känner att jag är riktigt klar med barnaskapandet ännu....

• Odetta
    sugarrush skrev 2011-03-24 08:03:48 följande:
    Odd, det låter lite snurrigt... Men du får ett litet brev från mig med posten idag! Så kan du testa vidare.
    Spännande!
    Du är en ängel

*bamsekram*
  • Odetta
    MCT79 skrev 2011-03-24 08:12:46 följande:
    Å sånt är ju jätteroligt för mig att läsa... verkligen... som inte har mått illa alls.
    gumman, bli inte orolig. Jag mådde jätteilla när jag fick ma och det gick ju inte vägen. Och denna gången mådde jag illa, men inte alls som förut och ut som en Vidar.

Varje graviditet är olika och man mår olika med olika barn. Tycker det är oansvarigt av den BM att säga så för illamåendet har inget att göra med hur stark en graviditet är, jag lovar!!!

*kramisar*

PS: och jag fick också lite dejavu känsla från förra våren....skit det där
  • Odetta
    MCT79 skrev 2011-03-24 08:29:45 följande:
    Tack... jag hoppas jag är "lik mamma" och hur hon hade det.... 3 barn och inget illamående alls... sug efter frukt vilket jag också har men inget superstarkt...

Ska försöka låta bli att vara orolig.... tack vännen!

Har du pratat med mannen om de svaga plussen?
    nej...har inte sagt nått till honom ännu, men ska göra det nu. tror inte att detta går vägen med tanke på att gårdagens test blev svagare än de 2 tidigare redan supersvaga testen men vi har ändå en hel del att prata om då jag ju nu inte vill att han knyter sig...
  • Odetta

Bara för att jag vet att jag inte är den endna som gillar att analysera tester

första bilden tog jag innan kontrollstrecket hade hunnit komma fram och andra bilden är tagen när 10 minuter hade gått. Ser ni att det finns nått? Visst är det patetiskt svagt? 

• Odetta

haha...och nu är mina CB slut så nu blir det inga fler sånna att jämföra med. *väntar otåligt på posten*

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma