Plus igen efter mf/ma
2 barnsmamma, ni är så fina så! puss på dig vännen!
2 barnsmamma, ni är så fina så! puss på dig vännen!
Tack alla!
Jag fick panik efter att jag skrev mitt inlägg och körde iväg till apoteket
där köpte jag den dyraste nappflaskan jag någonsin köpt...179 kr!!! Sedan köpte jag en vanlig också och så nutramigen då....217 kr för en burk *dyyyyrt* ingen av mina barn har ju klarat mjölk som små och E är ju allergisk...vi misstänker att V också är det så han fick nutra när vi var inlagda och det funkade fint för hans mage.
i alla fall. väl hemma igen var han ju hungrig igen så jag fixade en flaska....och han tog den!!! inget tjaffs med smaken heller (nutra smakar apa o på sjukan fick han det ju via sond). Han drack nästan 50 ml och sedan lite amning och vet ni...HAN BLEV NÖJD!
Så han var nog hungrig, min lilla grodan boll. Få se hur det blir i morgon och hur jag ska göra...vet inte om jag ska byta ut ett mål för honom eller fylla på med efter amning...eller ge en viss mäng innan amning???
lilla grodan boll...herr matvrak liksom ![]()
Lycka till Sofy!
Odd: Om du känner att du vill fortsätta amma så kan du amma först och ge ersättning efteråt! Allt kan ju bero på att han varit sjuk och håller på ta igen det!
LYCKA TILL SOFY! ![]()
tjejjer....en känslig fråga...åh, jag känner mig såååååå dum men....hur länge har man gravidhormoner kvar i kroppen efter en förlossning? någon som vet?
behöver lite tumhållning att testet reagerade på resthormoner och att det är helt blankt om 2 dagar ![]()

Alltså....det syns ju knappt alls på bilderna...ser ni nått??? (jag såg som sagt innom tiden och nu när det torkat syns det ännu bättre men ja...det är supersvagt)