-
:( typiskt ju!needtobreathe skrev 2011-03-22 18:38:45 följande:ahaaa ;) de står samma där.. att den inte är tillgänglig nu :( -
jo fast sidan e sååååå seg i luren om man använder nät versionen. tar typ 1min att ladda en sidaneedtobreathe skrev 2011-03-22 18:42:44 följande:ja jävla skit! dom kanske fixar den? hm ja va vet jag.. hoppas den går o få ner sen iallafall.. annars får ja väl gå in genom safari då? -
tack.. jag tycker den e mest fläskig.. haha.. men som sagt den putar bara lite där nere å de kom nu i v12telgebo skrev 2011-03-22 18:41:53 följande:Men du har ju en jättefin mage, var in och kikade i ditt bildgalleri
-
kan jag få bli inbjuden? pllzzz :)Muffe skrev 2011-03-22 19:14:29 följande:bild från v 34 finns nu i mitt galleri :) -
Tack :) Jätte fin mage.. sån vill jag me ha.Muffe skrev 2011-03-22 19:14:29 följande:bild från v 34 finns nu i mitt galleri :) -
blääää nu har jag i 30min kämpat för att inte spy.. å måste hålla mig i 30min till så medicinen hinner verka.. tycker inte detta e kul alls

-
Jag vågar inte ha sex de första 13v. för även om de inte kan orsaka mf så har jag känsliga slemhinnor annars med och skulle jag börja blöda även bara lite så skulle jag bli så sjukt orolig och jag tycker det är onödigt att utsätta mig för de.
och nu mår jag så illa att jag har 0 lust.. hoppas den kommer snart dock.. -
lycka till.. hoppas de går bra!! kraaam3 barns mamma84 skrev 2011-03-23 11:46:06 följande:Flickor jag hör av mig senare ska nu till svärmor och hälsa på hon följer med mig till läkaren med elias.
Sen blir det väl akuten idag med vi får se men nu ska jag INTE upp jag ska kolla upp elias från topp till tå !!
Önska mig lycka till kram på er -
awesfärnik skrev 2011-03-23 12:03:05 följande:Nu ska ni för första gången få se vakna bilder på våran guldklimp!

-
när jag hade mitt MA förra året blödde jag inte, hade inga bruna flytningar, kände mig gravid med. Spydde jätte mycket ,ömma bröst, massiv växtvärk å massor av finnar på ryggen som jag aldrig har annars. och mitt plus va jätte starkt väldigt tidigt.. dom på kk sa att jag va jätte gravid när dom testade mig.
men jag kännde nästan på mig att nåt va fel. fast folk sa att de inte va nåt då jag hade mycket symptom..