Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

kalmar brud skrev 2011-03-29 13:58:00 följande:
    någon som kört med äl test?
    japps. vi! fast vet inte om de räknas för vi lyckades på första försöket med äl stickorna
  • Sir Bubbalots mamma
    kalmar brud skrev 2011-03-29 14:04:39 följande:
    vilka stickor hade du? När fick du utslag... på samma dagen eller dagen innan?
    testlagrets stickor. tror på dagen. vet inte. slutade testa efter jag fick positivt,. jag testa för jag inte hade nån aning om när jag hade äl.. väldigt oregelbunden mens nämligen
  • Sir Bubbalots mamma
    Pancakes skrev 2011-03-29 14:19:25 följande:
    Ja, man är ju supernyfiken men tog inte reda på det i alla fall.
    Vad kul att ni tror olika! Ska bli spännande att se vem som har rätt och om vi tjejer har rätt intuition för att det är vår mage den växer i. Jag tror jag har en pojke i magen men hela omvärlden tror på flicka och kallar den för "hon".
    hehe ja de ska bli intresant.. om pyret inte kniper med bena.. de gjorde min mosters unge.. 4ul å dom kunde inte se va de va för nåt.. haha

att du kunde stå emot.. shit va strongt.. :)
  • Sir Bubbalots mamma
    kalmar brud skrev 2011-03-29 14:23:57 följande:
    började du testa då direkt efter mens eller hur gjorde du??
    börja testa på dag 10..
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-03-29 14:31:21 följande:
    Vad bra! Då kan du säkert hålla på så länge du vill!

Själv har jag spinning + core på programmet imorrn. Jag försöker hålla igång nu när första trimestern är passerad, och det känns jätteskönt även om jag inte tar i lika mycket som jag brukade som o-gravid. Så minst ett pass i veckan, helst två. När jag är där passar jag på att köra lite ryggövningar med vikter också, bara tio minuter, men det gör verkligen skillnad!

Vad skönt att du också tyckte att jag behandlade tönt-gubben bra igår. Jag har gått och retat upp mig hela dagen på honom, jävla idiot... Jag har allt ett och annat att säga honom om ämnet kommer på tal igen.

Kjaam: Spännande, att ni tror olika om könet! Undrar vad det kommer bli... en av er kommer ju garanterat ha rätt!
    jag håller med. hade de varit jag hade jag inte varit så lugn.. tyvärr finns de idioter överallt.

hehe ja en av oss lär ju ha rätt.. jag tror jag har rätt :-P
  • Sir Bubbalots mamma

ja de ser ajaj ut.. min man klara inte av att kolla på de.. hahah

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-03-29 20:21:54 följande:
    Haha, jag ser det lite som bra info inför att gå igenom det i framtiden själv.
    Bra att lära sig lite om hur det går till, och olika bedövningssorter, och tekniker... Men det verkar som om alla förstagångsförlossningar är myyyycket längre än andragångsförlossningar. Och mer kaotiska! Hu!

Menmen, alla verkar ju sluta lyckligt iallafall, och det är väl det som räknas i efterhand..
    jo.. tyckte hon som inte ville mer va så söt.. när hon helt plötsligt säger att "nu låter jag som min 2åring"

jag ska nog bli snittad så hoppas jag slipper allt de kaotiska
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-29 21:24:48 följande:
    16 månaders kämpade mot canser från bröst till hela kroppen lämande min vän och många andras oss idag och sin man och sina 4 barnGråterHjärta
    usch jag beklagar!
    Kram
  • Sir Bubbalots mamma
    Smålands vilken söt liten du fått.. Hjärta helt underbar

Pancakes din mage e ju jätte fin.. helt perfekt ju..

EGO.. idag har jag ingen bra dag. bara gråter å gråter å gråter lite till. allt känns piss just nu.. antar att hormonerna inte hjälper.. försöker glädja mig åt att va gravid å att jag faktiskt känt av lilla pyret flera g¨ånger nu men kan inte de då allt runt mig bara strular.. vill bara lägga mig å dra täcket över huvet.. får hoppas imån är bättre..
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma