Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-03-24 11:25:40 följande:
    Åååh *förtjust*
    Var i skåne bor du? Eller det har du kanske redan sagt ....*glömsk*
    nää de har jag nog inte!!
    Bor i malmö nu! men uppväxt i kävlinge! :)
  • Sir Bubbalots mamma
    MelikaH skrev 2011-03-24 13:06:57 följande:
    Det gör du helt rätt i Flört

Gud vad jag saknar Malmö nu... känns så litet här.
    hehe ja de brukar ju vara så.. jag saknar kävlinge å när jag e där saknar ja malmö!
  • Sir Bubbalots mamma

Grattis Happi.. Sån söt liten flicka du fått.. skönt att höra att allt är ok med.. du hade många här oroliga:)

• Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-03-24 15:16:05 följande:
    Happi vad skönt att höra ifrån dig. hon är fantastisk!

Jag lämnar er nu... MA... varit död sen v8+? och hade tom tillbakabildats till 11 mm....
    Gud det gör så ont att skriva de här orden och jag gråter förtvivlat... jag orkar inte mer nu..
    Neej!! :( usch va tråkig!!! Jag beklagar!!!
    *Många många kramar*
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-24 16:54:18 följande:
    Haha som vanligt.. försöker undvika o skriva om de, ser så tråkigt ut ;) Men trött, sovit typ halva dan.. värdelöst! Jordens mensvärk, o ont mellan benen.. känns som ja blivit påsatt av en elefant - typ. Men svaret på varför de gör SÅ ont är ju för han ligger jättelångt ner me sitt "lilla" huvud.. (stora!)

Annars bra! ;)
    hahaha påsatt av en elefant..hahaha du e härlig du!!
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-24 17:02:46 följande:
    sugarrush skrev 2011-03-24 17:01:28 följande:
    ...påsatt av en elefant...
    Hahaha, jaa.. de är hemskt!! Tungan ute Ser ut som de när ja går också.. fantastiskt!
    haha ja kan se framför mig hur du går.. hahaha tack för dagens asgarv!!
  • Sir Bubbalots mamma
    acure skrev 2011-03-24 19:59:57 följande:
    En liten uppdatering från oss. Livet med Matilda är underbart och en känslomässig bergochdalbana på samma gång. Livet är verkligen förändrat, att sitta vid datorn är numera inte att tänka på, tur att den finns i mobilen också så jag kan gå in och läsa vad ni skriver. Nya rutiner ska skapas och det får ta den tid det tar, viktigast är att Matilda mår bra. :)

awes vilken fin bild!! å fin tös:)
  • Sir Bubbalots mamma

ååå idag testas mitt tålamod ordentligt... har varit av me min dator i 2v nu pga reperation och fick ÄNTLIGEN tillbax den nyss..  är de förmycket begärt att den fungerar när man får tillbax den?? den startar inte överhuvetaget.

ringer supporten å hon jag prata med kunde inte hjälpa mig utan en tekniker ska ringa upp mig PÅ MÅNDAG!!!

GRRRRRRRRRR!!!!

sorry vet de e OT

• Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-03-25 17:15:01 följande:
    Jag vill bara visa vad som stod på trappen när jag kom ut ur duschen idag på em....

Tuuuusentack underbara kära Sofy... du fick mig att storgråta (igen...) men jag blev oerhört glad och rörd och tacksam...

Nallen är underbart mjuk och gosig och kommer få åka med som stöd på tisdag... chokladen ser fantastisk ut och blir perfekt "tröst"....

TACK!!

När Devin är här och ni kommit i fas med allt så hojta till så ska jag ta lite underbara bilder på er två/tre!
    awes va gulligt!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma