Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-03-22 16:10:23 följande:
    Fan vad less man är på vissa morlakärringar här på FL alltså, suck!

Jag orkar snart inte längre ge råd och mina erfarenheter för man får ju bara skit för det.
    haha  förlåt att jag skrattar men moralkärrlingar finns de gott om här!
  • Sir Bubbalots mamma
    Pancakes skrev 2011-03-22 16:16:24 följande:
    Haha, så är det verkligen. Jag orkar nästan inte skriva i andra trådar. Håller mig mest här.
    nä de e inte många trådar jag e i heller.. har 5 i min favorit varav en jag inte skrivit i på länge.. men de e inte så konstigt de finns många skumma människor där ute
  • Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-03-22 16:21:21 följande:
    tjingeling... skitnatt och skitdag!  Morgondagen kan bara bli bättre!
    *Kram* hoppas kvällen iaf blir bättre..
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-03-22 16:27:42 följande:
    Verkar inte bättre tyvärr ja. När man sedan då säger att ursäkta att jag lekte låtsasdoktor för att vara snäll och komma med det jag hört/vet så blir man utskälld för att oj vad du tar allt personligt och bla bla bla.
    ta de som jag.. jag skakar på huvet å skrattar åt att de finns en massa konstiga mäniskor..
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-03-22 16:36:16 följande:
    Vissa dagar kan jag det, men andra dagar blir jag faktiskt ledsen och arg över det.
    jo men du tjänar inget på de.. de e bara du som lider.. inte dom!
  • Sir Bubbalots mamma
    färnik skrev 2011-03-22 18:14:51 följande:
    Lägger in dagsfärsk bild på Tilde här också. Skrattande 12 dagar gammal, 3480g tung och 50,5 cm lång!

awes sååååå söt så söt!!! Hjärta
  • Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-22 18:21:23 följande:
    Värdelööös dag.. har haft så jäkla ooont! Men C har köpt en ny mobil till mig nu.. en iphone! ;) Hohoo! Im happy! Så nu kan ja va me här heeela tiden ;) Men ni som har de.. o som har familjeliv appen, hur gör ni? Den går inte få ner står de när ja försöker.. måste man gå in genom safari varje gång då eller?
    prova ladda ner den från itunes å sen kopiera in den i telefonen via den.

fast jag tycker appen e värdelös.. man kan inte se bilder och om man inte går till "startsidan" i apppen innan man stänger ner den så hänger den sig och kraschar och när man startar den igen måste man skriva lösenord å skit igen
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-03-22 17:53:32 följande:

När började det synas på er att ni var gravida? Min mage är helt platt fortfarande och jag känner mig onormal när man går in i magbildstråden för oktober magar 2011 och vissa har jättemage redan. Är de bara svullna eller?

Jag kom inte ihåg när det började synas förra gången, men det var nog inte förrän i 4:e månaden tror jag.

min har börjat synas lite nu i v12+2.. men i v10+6 så syntes de knappt.. men jag e jätte otränad å har inga muskler som håller inne å sånt. kan inte träna pga min sjukdom

• Sir Bubbalots mamma
    needtobreathe skrev 2011-03-22 18:31:18 följande:
    hahaha.. jag e inge vidare teknisk du ;) vadå ladda ner genom itunes? hahaha..
    hehe du använder Itunes för att lägga in musik å bilder eller för att synkronisera luren med datorn för kontakter etc.

I itunes kommer du åt appstore och kan där ladda ner programmet. koppla in luren till datorn och sen lägger du in programmet i luren där.

så ladda ner Itunes till datorn:)
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-03-22 18:32:20 följande:
    Otränad här med och det syns, värsta hängmagen, så fult och ovan naveln så världens mage, ser ju jättekonstigt ut.

Längtar tills man har en fin rund mage och känner bebis sparka där inne, det är mysigt.
    min putar bara där nere. jag har bilder i mitt galleri om du vill se.. den e inte alls så stor som de i tråden. men där e ju några som väntar tvillingar där så då syns de kanske tidigare..
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma