Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2010-08-29 18:28:06 följande:
    Aaaaaj, jag har fortfarande så sjukt ont i ljumskarna..! Inget som hjälper... Suck! Får
    Ta Alvedon inatt i värsta fall.

Längtan: vad underbart med resan! Är inte alls avis... Underbart att höra att dina symptom ökar, då är ju allt som det ska!

MCT: snyggt jobbat! Mitt CB var också svagt runt BIM, så oroa dig inte. Om några sagt är det superstarkt! Kram!
    hehe jo man ska väl egentligen vara glad för symptomen :) men är man inte van så är man inte..
    har väl varit bortskämd dessa veckor jag inte kännt ett piss...
    men är de tinte lite sent att komma nu?
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-08-29 19:36:16 följande:
    Jag tycker inte att det är speciellt schysst att "jämföra" sina plus. "jag tycker att ditt är svagt" "jag tycker att ditt är starkt"... Varför inte bara att acceptera plus som plus? det är ju nåt som gror på insidan vilket som. och det är väl det vi ska framhäva? Inte skapa mer oro som redan finns!
    jag håller med dig. alla test är individuella !
  • Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-08-29 18:55:11 följande:
    Vilken vecka är du i nu igen Längtan?
    jag går in i vecka 10 imorgon...
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-08-30 09:34:21 följande:
    Ska ringa gynmottagningen nu när de öppnar kl. 10 och se vad de säger om mitt plus och VUL... kommer kräva ett...  å blodprover för att kolla hcg... sådeså.
    oroa dig inte för dina test.. därför ska man bara at ett test och sen glädjas :) vi kvinnor är bra på att oroa oss för saker som man egentligen inte behöver oroa sig för :)
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-08-29 20:55:53 följande:
    Men jisses vilken uppståndelse de blev nu då!

De va inte alls min mening o göra folk ledsna här! Jag ber om URSÄKT om de va så ni uppfattade allting! Jag menade bara att MCT INTE ska va ledsen över att de e svagt nu (som hon anser) för de blir starkare!! Jag hade likadant, fler härinne hade likadant!

*ledsen*
    du har inte gjort någon ledsen sofy :D
  • Längtan efter liten

God morgon vänner...
    Idag går jag in i vecka 10. känns lite kusligt. har aldrig kommit så här långt om man inte räknar med dottern..
    Det känns fortfarande som om ja bara drömmer.
    Men imorgon får vi se om jag gör det eller ej.

• Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-08-30 09:51:29 följande:
    Häftigt, vecka 10 låter STORT! Nu kommer det att bara rulla på!
    ja jag vet. Egentligen är det bara en piss i rymden, men när man alltid misslyckats i v5,6,7 så är 10 RIKTIGT stort :D för varje dag som går känns det som jag segrat!
  • Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-08-30 11:09:02 följande:
    Tack vännen! Rapporterar snarast! Nu ska jag iväg och köpa träningsoverall och höstskor till killen. (allt för att tänka på annat) KRAM!
    Det kommer gå KANON bra happi :D det vet du med - blink...
    Ta gärna med dig ett foto tillbaka :D
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-08-30 10:29:51 följande:
    Gud jg är så arg så kinderna hettar... när jag sprang på gynakuten i våras mötte jag en riktigt trevlig sköterska flera ggr som klappade mig på axeln och lät så nedlåtande.. "men oooooh det är så vanligt med missfall och det är klart att det gör ont, vad springer du här för" och tusen saker till.

Ringde gynmott. nu... vem svarar. Apan med stort A. Fan.  Han säga att jag fick ett pos test i fredags och innan jag hann förklara mer säger hon "men ååååh. ett plus". Såå sarkastiskt. Å vägrar ge mig en tid utan hänvisar till ultragyn på odenplan med orden "ring på en gång för de har lång väntetid!".

*grrr*

Ringde odenplan och fick en tid redan nästa måndag.. sen ändrade hon sig till måndagen efter för att man säkert ska kunna se något....
    Så...om 14 dagar.. om jag inte börjar blöda innan...
    skulle rent ut sagt ha skällt ut kärringen. det där är de värsta jag vet!
    hade sagt. DU, byt jobb, du passar inte som det här satkärring och slängt på luren i örat på hennne!
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-08-30 10:31:10 följande:
    Wooow... v 10... så avis! Håller alla mina tummar!!
    än så länge är det inte mycket att vara avis på, men man får ju hoppas att det blir massor av veckor till, för både dig och mig vännen.. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma