• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Happiness
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-02-17 13:08:12 följande:
    Hallonbladste har jag oxå druckit i ca 2 veckor, märker inte så mycket på dagarna men dricker jag på kvällarna får jag bara sjukt ont i magen, både tarmarna och bebismagen. Så efter 16 blir det inget för mig och jag sover bättre om jag inte dricker så sent. Men om det gör någon nytta vet jag inte... Inte känner jag mina SD mer än innan...
    Oj nä det lät ju inte något vidare. jag vill inte ha sjukt ont i magen. Blir bara orolig då.
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 13:12:32 följande:
    Hallonblads te sa du...Köper man det på hälso-kosten?
    Här fans det inte på hälsokosten iaf... Jag har köpt härifrån: www.re-fresh.se/catalog/product_info.php  Beställde på måndagen, brevet kom på tisdagen. De har butik i Gbg också...
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 13:14:14 följande:
    Oj nä det lät ju inte något vidare. jag vill inte ha sjukt ont i magen. Blir bara orolig då.
    Jag får inte ont i magen iaf, så det kan nog variera!
  • Happiness
    Färnevik: listan blev jätte fin! Ska vi flytta ner INGA och ctjes också. Har inte sett dem i tråden och datumen har ju passerat....
  • Smålands jänta i storstaden

Happi: men det är inte alla som får ont i magen! Jag är ju känslig i magen som bara den sen jag blev gravid så på kvällen retar det bara. Hittade mitt i hälsokostbutiken, men det ska vara bara hallonblad, ingen annan skit, de försökte sälja på mig tepåsar med 40% hallonblad men den femman gick inte

• Happiness
    färnik skrev 2011-02-17 13:15:57 följande:
    Här fans det inte på hälsokosten iaf... Jag har köpt härifrån: www.re-fresh.se/catalog/product_info.php?prod...  Beställde på måndagen, brevet kom på tisdagen. De har butik i Gbg också...
    Tack så mycket för länken! om jag går övertiden vet jag en som kommer sitta och bälja detta hallonte
  • Happiness

Om ni vill kan ni kolla i mitt galleri. har lagt in en bild på den säng jag försökt knåpa ihop till Sofia.

• Muffe

Nu börjar jag känna pyret mer och mer på dagarna tycker jag, mysigt.

Men dagens fråga blir ändå: När ska man egentligen inse att man ska bli MAMMA?
    Jag kan inte fatta att det är till mitt barn som jag köper säng och fixar hemma osv. När insåg ni?

• Smålands jänta i storstaden

Sötfilur: jag har fortfarande inte fattat... 16 dagar kvar till BF... Kanske fattar när man fått det lilla knyttet och kommit hem, hunnit landa i det? Annars så kanske det är något man växer in i, inte bara över 1 dag eller så..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma