• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe

Jag kunde inte se bilden på sängen, Happi... .

Har någon tips på hur man gör det mysigt runt spjälsängen?? 

• färnik

Runt spjälsängen? Hur manar du då?

(visst ser detganska myyyysigt ut runt min spjälsäng i dagsläget!? *he he*)

• Muffe

Då menar jag att den kommer stå i vårt sovrum i ett hörn, men hur kan man göra lite extra mysigt och pluttinuttigt runtom sängen? Lampa, nallar... typ sånt... Ni kanske har roliga förslag

• Happiness
    färnik skrev 2011-02-17 14:17:19 följande:
    Runt spjälsängen? Hur manar du då?

(visst ser detganska myyyysigt ut runt min spjälsäng i dagsläget!? *he he*)
    Haha nä nu håller jag på att skratta ihjäl mig. Runt spjälsängen....Vad ni är roliga alltså. Dagens flabb....Ser jätte mysigt ut...varmt och ombonat. Haha!
  • Happiness
    färnik skrev 2011-02-17 14:09:03 följande:
    Nu har jag tittat på sängen, Gud så gulligt!!! Hjärta Verkligen jättesött! (TÄNK om det trots allt skulle bli en liten kille nu!? *he he*)

Det här är vår spjälsängssatatus...

dvs stående bland skräp och bröte på brygghusvinden sedan över 3 år tillbaka. Jag tror inte jag kommer ta ner den innan förlossningen... utan det får fixas lite snabbt och lätt när vi isf är hemma med bebis sedan.

Jag har inte ens köpt ett paket blöjor, och vet inte om jag kommer göra det heller innan förlossningen. Kanske tar vi det isf på vägen hem från bb? Känns jobbigt att förbereda, ifall vi sedan inte får använda sakerna... Obestämd
    Detta var den roligaste bild jag sett på länge..... *vrålskrattar* Skulle vilja spara ner den .
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 14:36:52 följande:
    Haha nä nu håller jag på att skratta ihjäl mig. Runt spjälsängen....Vad ni är roliga alltså. Dagens flabb....Ser jätte mysigt ut...varmt och ombonat. Haha!
    Japp, i skrivandes stund runt 6 minusgrader...
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 14:38:42 följande:
      Skulle vilja spara ner den .
    Gör det, man vet aldrig vad man kan ha en så humoristisk bild till... Oskyldig

Jag var bara tvungen att klättra upp på brygghusvinden och fota, apråpå din fina säng... Skrattande
  • Happiness
    Färnevik: Haha ja tänk om det blir en kille...Sötfilur du kanske skulle vilja köpa den isåfall? Nu borde du komma in .
  • färnik
    Happiness skrev 2011-02-17 14:40:37 följande:
    Haha ja tänk om det blir en kille...Sötfilur du kanske skulle vilja köpa den isåfall?
     Nog tycker jag det är lite väl drastiskt av dig att sälja en eventuell son för att han inte passar ihop med tillbehören... Oskyldig
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma