• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Marlyn

2barnsmamma: Min dotter lyckades resa sig i barnstolen och trilla baklänges rakt ner i trägolvet med nacken först... precis som du så skrek jag mer än dottern. Jag ringde 1177, min mamma och så satt jag uppe halva natten för att ha koll på henne, jag ryser fortfarande varje gång jag tänker på det.

MCT: wohoo!!

Sugar: Vilken söt liten kyckling Hjärta

Ego: Jag tog ett nytt test idag... enligt mig är det lite starkare än för 2 dagar sen. Jag blöder fortfarande, men så länge testen blir starkare så är jag hoppfull.

• needtobreathe

God morgon tjejer! :)

Lycka till idag MCT!

Sugar; Dom ser ut som teletubbies när dom e sådär små! Haha, asballa ju! :D Klart den stannar nu! Yihoooo!

Själv ska jag iväg nu på TUL + flöde, o efter de bär de av till Uppsala, en kompis ska köra upp där så jag är chaufför ;) Återkommer nångång i eftermiddag/kväll så ni inte blir oroliga för mig haha ;D

• Muffe

godmorgon på er alla!

Shit, var tar veckorna och dagarna vägen? Redan v 30 snart. Nu känns det som det är dags att börja fixa med skötbord, kolla om vagnen kommer snart och köpa lite blöjor. Kanske är skönt att ha det mesta gjort snart ifall man blir trött och stor snart?

• Evve81

Sofy: Lycka till!

MCT: Lycka till idag!

Jag har min lediga dag idag så vi bara slappar så här på morgonen. Jätteskönt och jag har bara 2 planer idag. Jag och barnen ska plantera tomater och så ska jag stryka. I övrigt vet jag inte är ju snuskigt kallt ute så vi ska nog vara inne. -15 grader och snålblåst. USCH!

• Muffe

Nu kan du också se min bild Prommis! Ha en bra dag

• Marlyn

Testet ovanför blev taget för 2 dagar sen.
    Testet nedanför blev taget idag.

• telgebo
    MCT79 skrev 2011-02-17 06:50:22 följande:
    VUL för mig idag kl. 14... Håll tummarna!!
    Lycka till idag på ditt VUL. Tummar hålles.
    På väg mot katastrof igen
  • telgebo
    Marlyn skrev 2011-02-17 07:38:43 följande:
    2barnsmamma: Min dotter lyckades resa sig i barnstolen och trilla baklänges rakt ner i trägolvet med nacken först... precis som du så skrek jag mer än dottern. Jag ringde 1177, min mamma och så satt jag uppe halva natten för att ha koll på henne, jag ryser fortfarande varje gång jag tänker på det.

MCT: wohoo!!

Sugar: Vilken söt liten kyckling Hjärta

Ego: Jag tog ett nytt test idag... enligt mig är det lite starkare än för 2 dagar sen. Jag blöder fortfarande, men så länge testen blir starkare så är jag hoppfull.
    Skönt att testet blev starkare det tyder ju på att HCG ökar och det gör det ju bara om graviditeten finns sas.
    Håller mina tummar.
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-02-17 07:39:29 följande:
    God morgon tjejer! :)

Lycka till idag MCT!

Sugar; Dom ser ut som teletubbies när dom e sådär små! Haha, asballa ju! :D Klart den stannar nu! Yihoooo!

Själv ska jag iväg nu på TUL + flöde, o efter de bär de av till Uppsala, en kompis ska köra upp där så jag är chaufför ;) Återkommer nångång i eftermiddag/kväll så ni inte blir oroliga för mig haha ;D
    Lycka till idag på TUL och flödesmätning
  • telgebo

Har inte sovit så bra inatt, det är alltid så när jag ska iväg på något dagen efter på morgonen, att jag omedvetet oroar mig att inte kunna somna och vara så trött när jag måste gå upp. Har haft det så i flera år.

Är glad idag, tempen gick upp till 37,2 idag, man har ju högre kroppstemp som gravid och jag har ju legat lågt i några dagar nu så nu känns det mycket bättre.

Kommer inte vara lika aktiv idag under morgonen och eftermiddagen. Ska iväg och träna vid 09.30 och får besök vid 15 så ni inte undrar var jag tar vägen.

Snart helg, skönt

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma