• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Smålands jänta i storstaden

Va kul att åter igen komma tillbaka till tråden idag och det verkligen rasslar med inlägg!

Fasiken pinklove, trodde att du var på förlissningen ju! Min mamma fick mig 3v innan, min storasyster 2v innan 3 andra syskon och ALLA har kommit innan BF! Jag vill oxå men vi får väl se! Fick iaf min första riktiga förvärk i bilen innan, stenhård mage och obeskrivlig smärta i ryggen, men nu på soffan är det lugnt!

Va fin gissningslista ni fixat! Fyller i min gissning imorgon då jag sitter vid datorn och kan kopiera, funkar inte via appen..

• needtobreathe
    Småland;

Känner igen de där me att en del på magen är bortdomnad.. undrar också varför? Obehagligt ju! ;D

Såg förresten Marius idag, fick honom inte tyvärr men såg o hörde iallafall ;)

NI SOM BOR I/NÄRHETEN AV STOCKHOLM REKOMENDERAR JAG ATT ÅKA TILL BABYLAND BARKABY! 50-70% PÅ ALLT, DE SKA BYGGA OM. de hade massor kvar idag men vi har ju redan det mesta och höggravid och trångt är inte riktigt min melodi just nu så det blev bara 1 solskydd till vagnen.

Ja nu vet du vem han är iaf!

Har frågat min BM om magen, mitt område växer nämligen och hon har hört det innan sa hon. Kanske kan vara så att bebisen trycker på någon nerv eller något men hon bokade en läkartid till mig då hon ville att jag skulle ta upp det då, pluss lite av allt annat.

• needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-02-17 19:21:59 följande:
    Ja nu vet du vem han är iaf!

Har frågat min BM om magen, mitt område växer nämligen och hon har hört det innan sa hon. Kanske kan vara så att bebisen trycker på någon nerv eller något men hon bokade en läkartid till mig då hon ville att jag skulle ta upp det då, pluss lite av allt annat.
    Hm.. ditt område växer? Huh? Är jag bara allmänt seg i skallen nu? Tungan ute

Jaa jo.. logiskt me ngn nerv kanske.. hela min högersida är bortdomnad typ.. från revbenen o ner.. han har dock ryggen på vänster o fötterna på höger vid revbenen.. men jaja ;)
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-02-17 19:19:12 följande:
    NI SOM BOR I/NÄRHETEN AV STOCKHOLM REKOMENDERAR JAG ATT ÅKA TILL BABYLAND BARKABY! 50-70% PÅ ALLT, DE SKA BYGGA OM. de hade massor kvar idag men vi har ju redan det mesta och höggravid och trångt är inte riktigt min melodi just nu så det blev bara 1 solskydd till vagnen.
    Hur länge har dom så? Låter ju gött! Om inte allt e urplockat när man kommer dit förstås ;)

Sofy; hade som en ring runt naveln innan ca 10 cm eller nått men nu har den börjat sträcka sig upp mot revbeben.. Ömrådet går lixom förbi livmodern just nu, riktigt obehagligt men det gör ju inte ont.

Tills på söndag hade dom öppet men det var ganska så mycket folk där redan idag, så först till kvarn misstänker jag!

• MCT79

Såg den rean Smålandsjänta! Känns lite tidigt för min del bara! ;)

• Happiness
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-02-17 19:19:12 följande:
    Vilken tur att jag bor i GBG då.... Blev så sugen på att åka dit.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma