• Odetta
    KMW skrev 2012-05-09 10:13:08 följande:
    Puh! Är mentalt slut! Allt gick BRA! Vi har sett en liten filur med hjärtslag därinne, mätt till 8+4, så det stämmer ganska bra. Enl FLs grav kalender är jag 9+0 idag beräknad efter senaste mensens första dag, men vet att jag hade sen äl så 8+4 låter alldeles utmärkt i mina öron.

Tack för alla tumhållningar!

Wooohooo!!!!! GRATTIS till lyckat vul
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta

Tusen tack för tummarna...det gick BRA!!! V 7+2 med starkt tickande hjärta nästa vul om 2 veckor nu ska vi gå fika!

• Odetta
    MCT79 skrev 2012-05-14 10:06:39 följande:
    Jag har en men har för mig Odd paxade den`?  *senil*

Japp, den är min...paxelipax. Eller om jag ska vara som allt för många...paxis!

(fattar mig inte på all gullifiering...öppnis för öppna förskolan, gymmis och tex när det var svininfluensa: svinis)

• Odetta
    LisaVäntar skrev 2012-05-15 07:36:12 följande:
    Fan i helvetes jävla skit! Blöder, sitte på akuten och väntar...

Men nej gumman! Håller tummar och tår att allt är bra med pyret! Megakramar!!!
  • Odetta

Åh...ligger i sängen och vilar, har så himla ont ont i svanken och livmoderregionen...hoppas det bara är växtvärk nytt vul nästa torsdag, känns som en evighet dit...

• Odetta

Jahapp....har visst börjat blöda

Ska ringa KK så fort dem öppnar så jag kan komma in och titta efter, dumt att äta Trombyl om den dött ju.

Fan...och jag som började tro på detta, det här känns ju inget bra alls

• Odetta
    LisaVäntar skrev 2012-05-16 08:03:49 följande:
    Håller tummarna hela dagen! Hut mycket blöder du? Ont?

Har inte kommit mer blod, men har ont brännande känsla över livmodern och ont i ländryggen...och mindre illamående.

Fan så nervös jag är...vill inte ha ett till mf...och inte såhär sent! Den är ju rätt stor nu. När jag fick MA i v16 blev jag ju skrapad och alla dem andra mf har hänt innan full v6...hoppas hoppas hoppas att Lillgrodan lever och att det går bra hela vägen, orkar inte med det här
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma